Buidatge d'alumnes entorn moodle

Buidatge d'alumnes entorn moodle

per Júlia Danés Guzmán -
Nombre de respostes: 4
Hola!

A veure: quan acabi el curs hauríem de buidar TOTS els alumnes de l'entorn moodle, perquè al setembre en començaran de nous (no, no són els mateixos!!!) jejeje.

Voldria saber si hi ha alguna manera de treure'ls a tots de cop i no haver d'entrar curs per curs per eliminar-los.

Gràcies!

Júlia Danés
En resposta a Júlia Danés Guzmán

Re: Buidatge d'alumnes entorn moodle

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Júlia!

L'únic que se m'acudeix per no haver d'entrar als cursos és accedir a l'espai Moodle amb usuari/ària administrador/a i, des de l'apartat Administració del lloc | Usuaris | Comptes | Explora la llista esborrar els usuaris un a un fent servir el botó Suprimeix. Prenem nota d'aquest missatge i, en la mesura que puguem, estudiarem si podem incorporar algun mecanisme un pèl més automàtic que permeti no haver-ho de fer de forma tan manual (però, de moment, aquesta és la única forma que conec per fer-ho).

De totes formes, potser algun/a dels usuaris experts de Moodle coneix algun mecanisme per fer-ho més automàtic amb les eines que tenim a l'Àgora. Algú té una idea millor?

Bezos, abrasos, sort i, per si les mosques, paciència!!

Sara

En resposta a Júlia Danés Guzmán

Re: Buidatge d'alumnes entorn moodle

per DANIEL FERNANDEZ GARCIA -
Hola Júlia, el que jo faig és el següent: quan un curs acaba i els alumnes que han format part ja no hauran de fer cap més curs perquè marxen del centre (una altra cosa és que promocionin i, per tant, t'interessi mantenir el llistat d'usuaris per a reassignar rols), el que jo faig dic és:

1. Crear còpia de seguretat del curs sense dades d'usuari (o sigui: net, només amb els continguts que tu has elaborat)
2. Restaurar aquesta còpia


En resposta a DANIEL FERNANDEZ GARCIA

Re: Buidatge d'alumnes entorn moodle

per Júlia Danés Guzmán -
Hola Daniel,

Em sembla que aquesta opció que dius buida els alumnes del curs en qüestió però no els elimina de l'entorn general.

Gràcies!!!!!!!!!!

Júlia
En resposta a Júlia Danés Guzmán

Re: Buidatge d'alumnes entorn moodle

per DANIEL FERNANDEZ GARCIA -

Tens tota la raó del món. El que ha passat és que aquestes darreres setmanes estic muntant el nou moodle del centre i traslladant material dels vells moodles de phobos i, és clar, en aquest cas sí funciona: perquè encara no hi ha cap alumne registrat!

Llavors coincideixo amb la Sara: eliminar usuaris un per un.

Salut!