Problemes amb autoinscripcions

Problemes amb autoinscripcions

per Núria Abad Riva -
Nombre de respostes: 2

Bon dia!

Intento gestionar el tema de les autoinscripcions al meu centre i no me'n ensurto. He configurat correctament la clau seguint tots els passos però quan hi accedeixes sense identificar-te no t'apareix la finestreta de l'autoinscripció. Què estic fent malament?

Sóc l'administradora del moodle de l'EOI Martorell (vagora.xtec.cat/moodle/moodle/mod/forum/post.php?forum=62) i he intentat establir l'autoinscripció per al curs 3Rd Level - Núria amb la clau xxxxxxx.

Em podeu ajudar, si us plau?

Moltes gràcies!

Núria Abad

Coordinadora TIC

EOI Martorell

(Editat per Administrador/a XTEC - Missatge original enviat el dilluns, 22 setembre 2014, 12:37)

En resposta a Núria Abad Riva

Re: Problemes amb autoinscripcions

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Núria,

Una part de la configuració sí que és configurar la clau d'autoinscripció. Hem esborrat aquesta clau del teu missatge perquè no pugui accedir ningú, recordeu que nosaltres amb el nostre usuari ja podem accedir a aquestes dades.

Aquesta clau servirà per alumnes que ja estiguin registrats al Moodle. En cas que vulgueu que l'alumnat també es crei el compte haureu de configurar també l'autoregistre. Per configurar-lo cal que aneu a Administració del lloc | Connectors | Autenticació i a l'apartat Paràmetres comuns triar Autenticació basada en correu electrònic del desplegable Autoregistre.

Fins ara,

Mònica