Error restauració Moodle

Error restauració Moodle

per Marc Julià Gil -
Nombre de respostes: 10

Us escric perquè tinc un problema amb la restauració d'uns cursos Moodle portats d'un altre centre. Són en format .mbz

Com que pesen molt (300MB 900MB) faig la restauració des del Google Drive però em dóna un error al cap d'un minut que m'avisa: 

"Syntax Error: unexpected end of input" i "JSON.parse: unexpected end of data at line 1 column 1 of the JSON data"

Moltes gràcies per enviar-me una mica de llum!

 

Marc

 

En resposta a Marc Julià Gil

Re: Error restauració Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marc,

passa'ns l'enllaç a un dels cursos per poder-lo descarregar (el que sigui més petit) i mirarem si trobem el perquè falla.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error restauració Moodle

per Marc Julià Gil -

Aquí us el passo. Moltes gràcies!

https://drive.google.com/a/xtec.cat/file/d/0B6bXkcC1kqk0TFV3RjBCVXhETjg/edit?usp=sharing

 

Marc

En resposta a Marc Julià Gil

Re: Error restauració Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marc,

amb aquest enllaç no podem descarregar el fitxer. El podeu compartir amb agora@xtec.cat?


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error restauració Moodle

per Marc Julià Gil -

https://drive.google.com/a/xtec.cat/file/d/0B6bXkcC1kqk0TFV3RjBCVXhETjg/edit?usp=sharing

Ja l'he compartit amb agora@xtec.cat

A veure ara...

Gràcies!

Marc

En resposta a Marc Julià Gil

Re: Error restauració Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marc,

hem provat amb el fitxer que ens has passat i efectivament surt l'error que indiques (també hem provat amb Dropbox). Pel que hem pogut esbrinar, la pujada del fitxer excedeix el màxim de temps permès i per això falla, de fet, en un entorn de proves local el curs restaura perfectament.

La nostra recomanació seria que, donat que el fitxer de còpia és d'un Moodle 1.9 que l'obris i eliminis els vídeos que hi ha a la carpeta "course_files" (també hi ha a les subcarpetes). Un cop puguis restaurar el curs, podeu pujar de forma manual aquests fitxers de nou allà on haurien d'estar.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error restauració Moodle

per Marc Julià Gil -

 

Mònica,

 

Hi ha un coordinador Moodle d'un centre uqe m'ha parlat de fragmentació? A què és refereix? M'ajudaria això a restaurar el curs amb èxit?

 

Gràcies.

En resposta a Marc Julià Gil

Re: Error restauració Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marc,

no se ben bé a què es deu referir. Al Moodle 1.9 sí que hi havia l'opció de pujar diferents parts de la còpia, descomprimir-la i recomprimir-la de nou en un sol fitxer en el servidor, això però, al Moodle 2 no és possible.

Recordeu de cara a la creació de propers cursos que els fitxers de vídeo és molt millor que estiguin allotjats fora del Moodle.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error restauració Moodle

per Gemma Gubau Cabruja -

Hola;

Ja sé que d'aquesta conversa ja fa uns quants anys, però ara m'hi estic trobant jo i el tema dels vídeos no els tenim incrustats, de fet, només tenim l'enllaç d'ells, però em torna a donar el mateix error, s'ha trobat alguna solució? Com puc fer la migració de 54 cursos i no morir en l'intent?

Gràcies!

Gemma

En resposta a Gemma Gubau Cabruja

Re: Error restauració Moodle

per Isabel Oussedik Vilalta (Equip tècnic d'Àgora) -

Bon dia Gemma,

La restauració dels cursos dependrà de la versió en què va ser feta la còpia i la mida. A més, si són còpies fetes d'algun Moodle que no forma part d'Àgora també pot donar error per incompatibilitat, si hi ha molts elements diferents entre un i altre.

Per intentar evitar els problemes de restauració, es recomana fer la còpia en una versió de Moodle similar a la del que s'ha de restaurar, és a dir 3.2.8. Si veiem que la còpia ha de superar els 200MB, el més adient serà fer la còpia per parts, per temes o mòduls.

Després, quan es restauri la primera part de la còpia s'haurà de crear un curs, però per les següents parts s'hauran de fusionar amb el curs creat al principi.

Salutacions,

Isabel