Alta com a gestor

Alta com a gestor

per SANDRA GAY BOELLE -
Nombre de respostes: 5

Aquesta setmana hem entrat al portal Àgora amb l'usuari de centre per tal de donar-me d'alta a mi mateixa com a gestora del pilotatge. M'ha arribat un correu per verificar que tot era correcte però a l'hora d'accedir-hi per triar quin servei volem donar d'alta, no veig Nodes i tampoc puc accedir ja em demana l'usuari, que aquest és el meu, però també em demana una paraula clau de confirmació.

No sabem qui ens ha de facilitar aquesta paraula clau.

 

Gràcies

 

Sandra Gay

Escola Montbui

En resposta a SANDRA GAY BOELLE

Re: Alta com a gestor

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Sandra,

La paraula clau es va indicar quan, havent entrat amb l'usuari del centre, se't va proposar com a gestora. En el moment de proposar un gestor/a s'indiquen dues dades: el nom d'usuari/ària XTEC i una paraula clau que t'ha de dir la persona que et va proposar com a gestora.

La idea d'això és que pot passar que algú proposi com a gestor/a a una persona equivocada, sobre tot perquè els noms d'usuaris XTEC acostumen a tenir números aleatoris. Si es proposa a una persona que no té res a veure amb el centre, no tindrà mai la possibilitat de saber aquesta paraula clau i no podrà prendre el control dels serveis Àgora del centre.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Alta com a gestor

per SANDRA GAY BOELLE -

Hola de nou,

 

Quan vam entrar a agora amb l'usuari de centre per proposar-me com a gestora, hi erem la cap d'estudis i jo mateixa, i cap de les dues vam ser conscients de veure la paraula de confirmació.

Aquest matí hem tornat a entrar per intentar donar-me de baixa com a gestora i tornar a començar tot el procediment que ens indiques. Em torna a demanar la paraula de confirmació.

Ens podrieu ajudar si us plau? què podem fer?

Moltes gràcies

Sandra

En resposta a SANDRA GAY BOELLE

Re: Alta com a gestor

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Sandra,

el Toni es refereix a aquest punt (3):

portal_gestors_2_gestors.png

A l'exemple, la paraula clau és "plastidecor", podria ser que haguéssiu posat la mateixa? o potser que hagueu confós paraula clau amb contrasenya i que hagueu posat la contrasenya XTEC?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Alta com a gestor

per SANDRA GAY BOELLE -

Hola de nou,

Mònica tenies raó, haviem confós paraula clau per contrasenya. Ja està solucionat. Estic com a gestora i ja he solicitat el servei Nodes.

Moltes gràcies pel tutorial, m'ha estat de gran ajuda.

Sandra