Mòdul d'activitats Santillana

Mòdul d'activitats Santillana

per Rebeca Ibañez Garcia -
Nombre de respostes: 8

Bona tarda,

He afegit el llibre de Santillana amb les seves unitats però per afegir el mòdul d'activitats em demana fer el següent pas:

Entre la documentación enviada en el pedido, se adjunta un archivo llamada rcommon_import_v2.0.0.zip, que habrá que copiar la carpeta rcommon_import en dónde se haya instalado el moodle, en la carpeta blocks y tendremos el módulo de importación de actividades

Com puc copiar aquesta carperta a la carpeta blocks?

Un salut

En resposta a Rebeca Ibañez Garcia

Re: Mòdul d'activitats Santillana

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rebeca,

ens pots detallar pas a pas què fas per afegir el Mòdul d'Activitats i en quin curs? També ens aniria bé que ens enviessis una captura de pantalla amb l'error que t'apareix.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Mòdul d'activitats Santillana

per Rebeca Ibañez Garcia -

Hola Mònica,

No he arribat a afegir el mòdul d'activitats perquè no he pogut afegir la carpeta que t'he dit abans dintre de la carpeta blocs. A Santillana em diuen que m'ha de sortir la següent pantalla però jo no tinc l'apartat bloc, ni bloc d'importació d'activitats Santillana.

 

Fitxer adjunt conf_act.jpg
En resposta a Rebeca Ibañez Garcia

Re: Mòdul d'activitats Santillana

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rebeca,

en el Moodle d'Àgora no es poden instal·lar components, en principi, els llibres de l'editorial Santillana t'haurien de funcionar sense necessitat de fer res.

Tot i que els menús amb l'actualització han canviat una mica i tenim pendent i tenim pendent d'actualitzar la documentació, aquestes preguntes freqüents et poden ajudar:

Fins ara,

Mònica

 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Mòdul d'activitats Santillana

per Rebeca Ibañez Garcia -

Hola Mònica,

D'acord parlaré amb el de Santillana a veure si és pot fer això de manera massiva perquè sinó l'única solució és carregar-les individualment les activitats.

A més m'acabo de trobar amb el següent problema al carregar l'estructura de llibres de Teide. Estic com administradora, per tant no entenc aquest missatge d'error. Amb Santillana ha anat tot bé.

Gràcies

Fitxer adjunt teide_error.jpg
En resposta a Rebeca Ibañez Garcia

Re: Mòdul d'activitats Santillana

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Rebeca,

en el cas de Teide, també t'hauries de posar en contacte amb ells ja que l'error sembla d'autenticació, és a dir, prossiblment alguna de les dades del proveïdor no són correctes.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Mòdul d'activitats Santillana

per Rebeca Ibañez Garcia -

Hola Mónica,

Ja em vaig posar en contacte amb Teide ahir i la seva resposta ha sigut la següent:

 L'error que li apareix es deu a la configuració del Moodle, no a cap dels nostres serveis. Per tant, hauria de posar-se en contacte amb el servei d'atenció del departament que trobarà a la pàgina del Àgora.

 

Què puc fer?

Gràcies

En resposta a Rebeca Ibañez Garcia

Re: Mòdul d'activitats Santillana

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

ja hem trobat el motiu. La contrasenya estava mal posada (ballaven unes lletres), hem posat la contrasenya correcta i ara ja connecta.

 

Fins ara,

Mònica