Actualització curs Informàtica - mSchools

Actualització curs Informàtica - mSchools

per OLGA GODOY GIMENEZ -
Nombre de respostes: 8

Hola,

El professorat d'informàtica ens ha avisat que el curs d'Informàtica mSchools ha estat actualitzat. La pregunta és si hi ha alguna manera d'actalitzar-lo que no sigui esborrar el curs del nostre moodle i tornar-lo a baixar.

Ja ens direu. Gràcies!

En resposta a OLGA GODOY GIMENEZ

Re: Actualització curs Informàtica - mSchools

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Olga,

hauríeu de tornar a descarregar el curs actualitzat i restaurar-lo al vostre Moodle com a curs nou o a sobre del curs que ja teníeu. En principi, jo seria el que faria és restaurar-lo com a curs nou a menys que tingueu molt clar quines són les diferències i novetats.

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Actualització curs Informàtica - mSchools

per OLGA GODOY GIMENEZ -

Ok, gràcies Mònica. Ja l'he pujat al moodle des del Meu Àgora, però en intentar restaurar-lo em dóna aquest missatge d'errada:

No es permet restaurar res sobre la pàgina principal.

He seguit les passes que s'indiquen a les PMF per a la pujada de fitxers grans i el restauro indicant la categoria

Em podeu fer un cop de mà?

El  nostre Moodle és http://agora.educat1x1.cat/iespviana/moodle/

Moltes gràcies!!!

Olga

En resposta a OLGA GODOY GIMENEZ

Re: Actualització curs Informàtica - mSchools

per Pau Ferrer Ocaña -

Hola,

El que us passa és que esteu intentant restaurar el curs sobre la pàgina principal.

Per restaurar un curs sobre un curs ja creat:

  1. Entreu al curs on voleu restaurar la còpia
  2. Useu el bloc de configuració > Administració del curs > Restaura
  3. Seleccioneu el fitxer de còpia de seguretat per restaurar.
  4. En el pas 2. Destí feu ús de l'apartat Restaura sobre aquest curs. 
    Combinant el contingut o bé esborrant el contingut anterior abans de restaurar la còpia (es perdran les dades antigues).
    1. Com a alternativa podeu fer servir l'apartat Restaura sobre un curs existent per restaurar la còpia sobre un altre curs que no sigui el que heu entrat en el punt 1.
    2. Un altra alternativa, la que us recomana la Mònica, és fer servir l'apartat Restaura com un curs nou per no perdre dades, haureu de seleccionar la categoria on voleu posar-hi el nou curs.

Esperem que això resolgui els vostres dubtes.

Trobareu més informació de la restauració del cursos a l'Ateneu.

Salutacions,

Pau

En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Actualització curs Informàtica - mSchools

per Andreu Moreno Reyes -

Hola,

A mi hi ha alguna cosa que se m'escapa. Intento pujar la versió en anglès del curs, i sempre "casca" dient que falta el paràmetre obligatori sesskey.

Alguna pista?

 

Gràcies,

Andreu.

En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Actualització curs Informàtica - mSchools

per Andreu Moreno Reyes -

He trobat a un altre forum aquesta resposta, quan algú tenia un problema similar:

AFAIK "sesskey" is a randomly generated number to ensure that calls to urls in your moodle system are from people who are logged in to the system and not from hacckers. From the moment one is logged in and for the duration of that session (not sure of the definition of session, but 'log in period' might approach the true the meaning of the term) the user is passed randomnly generated numbers with each click, that must be passed back to the system each time one does anything interactive. Moodle keeps a record of which random numbers it has passed out to those logged in and rejects system calls from those that have an invalid session key.

Sesskey was introduced from about moodle 1.4.4.

The "required parament (sesskey) was missing) usually arises, in my experience, when you are trying to use an older module, or an older download of a module, with a new version of Moodle.

... La qual cosa no lliga molt, perquè el curs va ser posat a disposició a finals d'agost!

Continuo buscant...

 

Andreu.

En resposta a Andreu Moreno Reyes

Re: Actualització curs Informàtica - mSchools

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Andreu,

veig que ja has trobat la solució!

Aquest error es dóna quan intenteu pujar un curs de més de 10MB directament al Moodle. El que heu de fer és, o bé el que has fet tu (restaurar-lo des de Google Drive o Dropbox) o com dèiem a altres fils, pujar el fitxer a través del Portal d'Àgora (http://agora.xtec.cat/portal):

Fins ara,
Mònica

En resposta a OLGA GODOY GIMENEZ

Re: Actualització curs Informàtica - mSchools

per Andreu Moreno Reyes -

Hola,

 

Utilitzant Google Drive ja m'ha estat possible.

 

Per l'altra via, però, figura que hauria de ser possible, no?

 

Salut,

 

Andreu.