Trashdir ple

Trashdir ple

von XAVIER TARTERA AGRAMUNT -
Anzahl Antworten: 3

Hola, estem fent la preparació dels materials dels cursos, i ens trobem que el moodle no ens deixa fer carregar nous fitxers en cursos, però en canvi si crear cursos a partir de importacions d'altres, i en els informes, se'ns mostra que tenim una gran quantitat d'espai ocupat pel trashdir, que el cron encara no ha esborrat, m'agradaria saber com solucionar-ho, donat que m'acaben de fer responsable del moodle del centre, i no puc donar un bon servei als companys, cosa angoixant, i més al pensar que pot haver estat per causa meva; agrairia ajut. Gràcies (moodle cirvianum torello).

Als Antwort auf XAVIER TARTERA AGRAMUNT

Re: Trashdir ple

von XAVIER TARTERA AGRAMUNT -

Ara al mati he entrat per comprovar si el trashdir era buit, i encara està ple, es com si el cron no fes cas de res. i els companys no poden penjar nous fitxers en els seus cursos...a veure si podeu esbrinar que hi ha. Gràcies.

Us poso imatge, resum del informe de ocupació del espai de disc.

resum informe ocupacio del disc moodle

Als Antwort auf XAVIER TARTERA AGRAMUNT

Re: Trashdir ple

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Xavier,

sembla que ha hagut algun problema que ja estem revisant. De moment us hem ampliat la quota per tal que pugueu seguir treballant.

Disculpeu les molèsties que això us hagi pogut ocasionar.
 
Mònica
Als Antwort auf XAVIER TARTERA AGRAMUNT

Re: Trashdir ple

von Pau Ferrer Ocaña -

Hola Xavier,

La incidència ha quedat ressolta aquest matí i el trashdir s'ha buidat correctament.

Salutacions,

Pau