Bon dia,
Estic preparant una petita explicació per tal d'aconseguir tenir els cursos organitzats. La idea és que els deso tots en una categoria nova,anomenada cursos 13-14 per tenir-los com a històric amb tasques, etc i faig que els companys profes (els tinc com a creadors de cursos) facin còpia de seguretat (pen, disc dur...) i restaurin el curs si el volen tornar a fer servir l'any que ve (ja els queda sense alumnes ni tasques lliurades). Fins aquí molt bé.
Els dubtes són:
1. Queden els backups a l'àrea privada de còpies de seguretat de l'usuari. Ocupa lloc a la quota de disc? Es poden esborrar? Ho poden fer ells o jo com a administrador a tots de cops?
2. No trobo l'opció que un usuari profe pugui restaurar des d'un pendrive o disc dur... Per exmple si no el vol restaurar ara però sí el curs vinent o l'altre. Potser he d'activar alguna opció des de l'edició del rol de creador de cursos?
Crec que l'ideal seria poder buidar l'àrea privada de còpies de seguretat de l'usuari per no ocupar quota de disc i poder restaurar o importar des de pendrive, etc.
Gràcies
Xavi