moodle apps per dispositius móbils

moodle apps per dispositius móbils

per David Vicente Montañá -
Nombre de respostes: 8

Bon dia,

Vaig descarregar l'app de moodle a la meva tablet amb Android, i a l'intentar entrar em surt el següent missatge:

"Els serveis web cal que estiguin habilitats en Característiques Avançades"

Aquesta modificació qui l'ha de fer?...el coordinador moodle del centre o és cosa del servei Agora?

Moltes gràcies,

David Vicente

 

En resposta a David Vicente Montañá

Re: moodle apps per dispositius móbils

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola David,

en aquestes moments encara no està funcionant correctament l'app del Moodle. Ho tenim pendent de revisar per tal que funcioni, esperem fer-ho durant aquest trimestre.

De totes maneres, amb l'aparença nova del Moodle 2.6 veuràs que queda força adaptada a dispositius mòbils.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: moodle apps per dispositius móbils

per David Vicente Montañá -

Hola Mònica,

Si, ja veig que la versió 2.6 incorpora algunes millores..., malgrat tot espero impacient veure'l funcionar al 100% amb les apps habilitades ;)

 

Moltes gràcies,

David

 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: moodle apps per dispositius móbils

per MARTA DOMINGUEZ BARCELO -

Hola a tothom!

Avui he provat d'instal·lar l'appdel moodle a la tauleta de l'institut. En connectar-m'hi i després d'habilitar els serveis web al moodle del centre, m'apareix el següent missatge: "El lloc moodle no té habilitats els serveis mòbils."


No sé si és que haig de fer quelcom més o és que el moodle del centre no està preparat per a funcionar amb l'app.


Gràcies

En resposta a MARTA DOMINGUEZ BARCELO

Re: moodle apps per dispositius móbils

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marta,

ens podeu passar l'enllaç al vostre Moodle per mirar on pot estar el problema? L'apliació mòbil hauria de funcionar correctament si teniu activats els serveis mòbils.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: moodle apps per dispositius móbils

per MARTA DOMINGUEZ BARCELO -

Hola!

Gràcies per respondre tan ràpid!

L'adreça és la següent: http://agora.xtec.cat/ses-canovelles/moodle/


Marta Domínguez Barceló

En resposta a MARTA DOMINGUEZ BARCELO

Re: moodle apps per dispositius móbils

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marta,

no teníeu els serveis web activats (http://agora.xtec.cat/ses-canovelles/moodle/admin/settings.php?section=mobile). Els hem activat i ara ja us hauria de funcionar. També hem activat les notificacions mòbil tal com s'explica a la PMF Com activar i fer servir l'aplicació Moodle Mobile

Mireu a veure si ara us funciona correctament.

Fins ara,

Mònica