Treure «Tema 1», «Tema 2»...

Treure «Tema 1», «Tema 2»...

per Montse Pujol i Caimel -
Nombre de respostes: 4

Hola,

He estat remenant i no ho he sabut veure. És possible treure els noms de cada una tels temes? Em trobo que tinc alguns apartats que no es corresponen amb un tema i sempre m'hi apareix, no ho puc treure i em distorsiona. No sé si m'he explicat... Adjunto una captura amb el que vull dir remarcat.

http://agora.educat1x1.cat/ies-dperramon/moodle/

Gràcies,

Montse

Fitxer adjunt moodle.png
En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Treure «Tema 1», «Tema 2»...

per IMMACULADA TERRADELLES PALAU -

Hola,

És molt fàcil, però és d'aquells detalls que de vegades costen de trobar.

- Actives edició i cliques a la rodeta de sota el títol del tema

- A la part superior, al nom de la secció desmarques l'opció de nom per defecte i escrius dins el requadre quin nom vols que aparegui:

temamoodle.png

 

Bon final d'estiu,

Imma Terradelles

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Treure «Tema 1», «Tema 2»...

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola!

Per completar la resposta de la Imma, que explica a la perfecció i molt ben il·lustrat com fer-ho, comentar-vos que, quan desmarqueu la casella "Utilitza el nom de secció per defecte", tot i que l'aplicació permet deixar aquest camp en blanc, en cas de fer-ho es continuarà mostrant el text "Tema X". Per tant, no és possible que aquest títol es mostri en blanc a la visualització del curs.

Una abraçada,

Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Treure «Tema 1», «Tema 2»...

per Montse Pujol i Caimel -

Gràcies a totes dues. Sí que sabia això que comenta l'Imma, però el que m'interessava era deixar-ho en blanc, però si no pot ser, doncs res, ja ens inventarem alguna cosa per posar-hi.

Gràcies de nou!