PROBLEMES AMB L'ACTUALITZACIÓ

PROBLEMES AMB L'ACTUALITZACIÓ

per CONCEPCION PEÑA ROVIRA -
Nombre de respostes: 4

Hola companys, us escric des de l'INS ROCAGROSSA de Lloret de Mar. L'actualització que ens heu fet ha desactivat el Moodle, malgrat a mi al mòdul em surt que està activat!
Sisplau, tota la feina d'estiu dels alumnes està al Moodle i no es sincronitzen els usuaris. A la Intranet s'entra sense problema, surt el bloc del Moodle i tots els enllaços a llibres però, després no es pot entrar al Moodle.

http://agora.educat1x1.cat/insrocagrossa/intranet/index.php

A més a més, m'heu canviat els colors de la pàgina web, ja sé que no sembla important, però sí si va ser dissenyada per l'alumnat durant aquest curs...Què he de fer ara, per retornar al nostre aspecte original? No es pot?

Salut!
Conxi

PSD: Sempre ens compliqueu el Juliol aixxxxx

En resposta a CONCEPCION PEÑA ROVIRA

Re: PROBLEMES AMB L'ACTUALITZACIÓ

per ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Conxi,

Ja torneu a tenir activa l'entrada al Moodle des de la Intraweb. Si us plau confirma'ns que us funciona.

Respecte al canvi de color, ho podem canviar però no sabem de quin color era. Era blava com el vostre Moodle?

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: PROBLEMES AMB L'ACTUALITZACIÓ

per CONCEPCION PEÑA ROVIRA -

Hola Toni, gràcies, et confirmo que em funciona i ja estic solventant els canvis a Documents. Sí, sí sisplau, era blava, exactament igual que el Moodle. No m'ensurto amb això. Si m'ho feu, quan pugueu seria genial.

Bona feina!


Conxi

En resposta a CONCEPCION PEÑA ROVIRA

Re: PROBLEMES AMB L'ACTUALITZACIÓ

per ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Conxi,

Ja ho teniu canviat. El problema estava en que un dels estils que teniu definits a style3.css s'havia de modificar perquè la classe CSS a la que fa referència ha canviat de nom. Concretament, el canvi ha consistit en substituir h4.pn-block-title per h4.z-block-title.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora