Rol Mentor/Tutor/Pares...

Rol Mentor/Tutor/Pares...

per Jordi Font Gonzàlez -
Nombre de respostes: 5

Hola a tothom,

la meva participació al fòrum és per demanar un petit favor (si fos possible). Podríeu fer un petit manual amb les 4 idees bàsiques (de forma pautada) per crear un rol similar al Mentor/Tutor/Pares i com vincular-lo a l'alumnat? Estic seguint el debat del link anterior però, tot plegat, queda una mica desendreçat.

Penso que seria molt interessant tenir-ho. I, posats a demanar, si hi ha la possibilitat de no haver-ho de relacionar un a un.

Moltes gràcies!

 

En resposta a Jordi Font Gonzàlez

Re: Rol Mentor/Tutor/Pares...

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jordi,

estàvem acabant d'enllestir aquest tutorial, el trobaràs en aquest enllaç: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/moodle2/b10_usuaris/parents

El tema de relacionar-los un a un no es pot millorar. Si més endavant Moodle ofereix alguna possiblitat ja us ho faríem saber.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Rol Mentor/Tutor/Pares...

per Jordi Font Gonzàlez -

Hola,

primerament dir-vos que sou uns cracks! Moltíssimes gràcies!

He estat fent proves i diria que ho he fet bé. No obstant, quan vull veure al "meu fill" només em surten les qualificacions trimestrals (ho tinc agrupat per trimestres) però no m'apareix cap qualificació de cap de les activitats (tasques) que ha fet (de fet, no puc veure ni les activitats). Ja he vist que hi ha problemes referent a aquest aspecte i que els esteu solucionant.

 

Per si vols/pots revisar el que he fet et passo les següents dades:

- CENTRE: insbaixamar

- USUARI: Jordi Font (jordi_1b) (sense el segon cognom)

 

Aquest usuari només tutoritza a un alumne (a un "fill").

 

Per n-ésima vegada, moltes gràcies!

 

 

 

 

En resposta a Jordi Font Gonzàlez

Re: Rol Mentor/Tutor/Pares...

per MONICA GRAU PRIETO -

Gràcies Jordi!

ahir la Montse també ens ho va comentar a l'altre fil. Hem detectat que hi ha un error al Moodle i per això no es veuen totes les activitats. Hem pres nota per tal de resoldre-ho durant l'estiu.

Us mantindrem informats.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Rol Mentor/Tutor/Pares...

per Jordi Font Gonzàlez -

Hola,

com han anat les vacancetes d'estiu?

A finals de juliol vàrem estar trastejant amb el tema del rol de "mentor/tutor/famílies/...". Alguna novetat? Sincerament, no he mirat si havíeu fet res. De fet, vaig una mica liat i vull prioritzar. Si hi ha algun canvi, hi dedico una estoneta. Altrament, ja ho faré més endavant.

Moltes gràcies!