Rstaurar còpies de seguretat del moodle 1.9

Rstaurar còpies de seguretat del moodle 1.9

per Montse Pujol i Caimel -
Nombre de respostes: 6

Hola,

Em podríeu dir si és possible restaurar còpies de seguretat de la versió 1.9 a la 2? Vaig pujar-los a l'espai del centre, però a l'hora de restaurar-los em donava error. Ara els he esborrat perquè també teníem problemes d'ocupació del disc. Si em dieu que és possible els torno a pujar.

Una altra qüestió, hi ha algun material del Departament que serveixi com a formació per a la gestió del moodle 2.0? Tinc dificultats en diversos aspectes i voldria mirar de solucionar-los sense atabalar la gent. El meu anglès és força rudimentari per entendre l'ajuda general.

Gràcies

Montse

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Rstaurar còpies de seguretat del moodle 1.9

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

Durant aquest curs s'han anat creant materials sobre el Moodle 2, els trobaràs en aquest enllaç: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/moodle2/index

Els cursos hauríem de mirar quin és l'error per veure si els podem restaurar. Si vols els pots pujar i ens passes l'enllaç per descarregar-los i fer alguna prova.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Rstaurar còpies de seguretat del moodle 1.9

per Montse Pujol i Caimel -

Hola Mònica,

He aconseguit pujar i restaurar el curs més gran, el de Llengua catalana de 4t, pe`ro no aconsegueixo fer el mateix amb el de 2n. L'arxiu és a l'espai de les còpies de seguretat.

Per cert, amb el Chrome no he aconseguit pujar l'arxiu gran, que no arribava a 10Mb, ho he hagut de fer amb el Mozilla.

Ja em direu. Gràcies!

Montse

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Rstaurar còpies de seguretat del moodle 1.9

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

perquè no hi hagi errors, m'hauries de passar l'enllaç al curs on està la còpia de seguretat o si l'has pujat des del Portal d'Àgora, el nom del fitxer.

El fitxer si l'has pujat des del Portal d'Àgora és normal que no t'hagi funcionat amb el Chrome, només funciona amb el Firefox.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Rstaurar còpies de seguretat del moodle 1.9

per Montse Pujol i Caimel -
En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Rstaurar còpies de seguretat del moodle 1.9

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

hem aconseguit restaurar-lo però sense el contingut remot que tenia. El curs és força buit. Hem deixat la còpia per Moodle 2 a l'espai de còpies on estava l'original (backup-moodle2-course-164-203cat_2-20140704-0954.mbz).

Fins ara,

Mònica