Repositori GoogleDrive

Repositori GoogleDrive

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -
Nombre de respostes: 12

Hola, 

intento afegir com a repositori el GoogleDrive i després de barallar-me amb ID i d'altres, un cop, crec correctament, he fet totes les passes que apareixen a les instruccions, m'acaba apareixent aquest error quan entro a fitxers i clico a GoogleDocs:

Error: redirect_uri_mismatchError: redirect_uri_mismatch

Què he fet malament?

El nostre Moodle és:

http://agora.xtec.cat/institutcanplanas/moodle/

Salutacions!

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Repositori GoogleDrive

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel,

nosaltres no tenim manera de comprovar la configuració que heu fet a Google però l'error sembla provenir de l'apartat "Redirect URls". Pots enviar-nos una captura de pantalla del que us apareix? Et poso una imatge d'exemple per si t'és d'utlitat:

google6.png

L'adreça que hauria de sortir en el vostre cas és aquesta: http://agora.xtec.cat/institutcanplanas/moodle/admin/oauth2callback.php

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Repositori GoogleDrive

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Mònica, segur que no ho estic fent bé, però estic aquí fent canvis que vaig veient a instruccions i fòrum i no hi ha forma. Aquí captura pantalla. Del nom institut ara ja no tinc clar si haig de posar institut_can_planas o només can_planas. Aquí estic. Vaig provant...

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Repositori GoogleDrive

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -
En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Repositori GoogleDrive

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel,

l'adreça que ha de sortir és la que et posava al missatge anterior, el nom propi del vostre centre no porta cap guionet: http://agora.xtec.cat/institutcanplanas/moodle/admin/oauth2callback.php

La resta de dades semblen correctes, un cop facis aquest canvi t'hauria de funcionar correctament.

Fins ara,

Mònica

 

 

 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Repositori GoogleDrive

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -
En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Repositori GoogleDrive

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel,

hauries de fer copia i enganxa. A les adreces els hi has posat les "www" al davant i no han de posar-se. A veure si amb aquestes dues et funciona.

http://agora.xtec.cat/institutcanplanas/moodle/admin/oauth2callback.php

http://agora.xtec.cat/

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Repositori GoogleDrive

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Em sap molt de greu, però no hi ha forma. ARa nou error

401. That’s an error.

 

Error: invalid_client

no application name

he tornat a fer tot el procés des del començament. Ufff....

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Repositori GoogleDrive

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel,

necessito que m'enviïs la captura de pantalla per veure la configuració posada.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Repositori GoogleDrive

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -
En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Repositori GoogleDrive

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel,

quan accedeixes a la configuració a Google, a la barra esquerra, just a sota de Credentials, veuràs que hi ha un apartat que es diu Content Screen, pots confirmar que allà hi ha alguna cosa escrita al PRODUCT NAME?

Si no hi ha res afegeix alguna cosa del tipus Àgora Institut Can Planas i desa a veure si funciona. Si no funciona m'envies de nou una captura de pantalla d'aquest apartat.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Repositori GoogleDrive

per ISABEL FERNANDEZ LOPEZ -

Per fi! No m'ho puc creure! Però què complicat és!!! Impossible arribar a saber aquest aspecte, potser caldria afegir-ho a les instruccions.

Dues coses per si li serveix a algú:

Al content Screen no surt per defecte l'email address i cal posar-la i també he posat el que tu m'has dit "Àgora institut......".

Sort que us tenim a vosaltres ajudant tantíssim!!! Mil gràcies.

 

 

Tancat aquest tema no he volgut barrejar i ara et plantejo el segon problema que tinc:

una companya em passa un zip per restaurar un curs. Ho he intentat tant directament pel Moodle com des de la Gestió de l'Àgora. No em deixa, em surten aquests dos errors que t'envio al document adjunt.

On és el problema? Potser és del propi arxiu???

 

En resposta a ISABEL FERNANDEZ LOPEZ

Re: Repositori GoogleDrive

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Isabel,

Per fi! No m'ho puc creure! Però què complicat és!!! Impossible arribar a saber aquest aspecte, potser caldria afegir-ho a les instruccions.

Dues coses per si li serveix a algú:

Al content Screen no surt per defecte l'email address i cal posar-la i també he posat el que tu m'has dit "Àgora institut......".

Sort que us tenim a vosaltres ajudant tantíssim!!! Mil gràcies.

Perfecte!

Amb la teva consulta hem detectat, que un cop més, Google ha canviat el procediment, en quant puguem actualitzarem la documentació perquè ningú més s'ho torni a trobar.

Tancat aquest tema no he volgut barrejar i ara et plantejo el segon problema que tinc:

una companya em passa un zip per restaurar un curs. Ho he intentat tant directament pel Moodle com des de la Gestió de l'Àgora. No em deixa, em surten aquests dos errors que t'envio al document adjunt.

On és el problema? Potser és del propi arxiu???

Ens hauries de facilitar aquesta còpia de seguretat per poder fer proves. Amb l'error només no podem saber on està el problema. Si de cas, obre un fil de debat nou amb la còpia i l'error que et dóna, serà més fàcil fer-ne el seguiment.

Fins ara,
Mònica