Qualificador. No agrupa les notes. Emet error

Qualificador. No agrupa les notes. Emet error

by carles fornas -
Number of replies: 4

Bon dia

De farà uns dies el qualificador no em permet, pràcticament a cap curs, agrupar les notes (per exemple per trimestres). Fa tots els càlculs perfectament però és una mica incòmode a l'hora de manipular-lo.

Quan vull visualitzar només la mitjana d'un grup de tasques m'emet aquest error:

Error detectat. cal que l'arregli un programador: Invalid value in set_user_preference() call, value is is too long for the value column

El curs on ho he provat és:

http://agora.xtec.cat/escpiabalmes/moodle/grade/report/grader/index.php?id=243

Atentament

Carles Fornas

Gestor moodle Escola Pia Balmes

In reply to carles fornas

Re: Qualificador. No agrupa les notes. Emet error

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carles,

hem revisat el qualificador i no hem aconseguit que ens aparegui l'error que indiques. Hem aconseguit que només es mostrin les notes finals de cada trimestre sense problemes fent clic a la iconeta de minimitzar. T'adjuntem una captura de pantalla:

Qualificador

Si no és això el que vols i segueix donant-te l'error, ens podries indicar pas a pas el que fas (per tal de reproduir l'error) i adjuntar-nos una captura de pantalla?

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Qualificador. No agrupa les notes. Emet error

by carles fornas -

Bon dia.

Passa una cosa molt rara. He entrat amb l'usuari d'adiministrador i ha funcionat correctament. He tornat a entrar amb l'usuari de gestor i ha tornar a fallar (només a partir del 3r trimestre). Aleshores m'he creat un usuari professor-editor i amb aquest usuari també ha funcionat. Per tant el problema està en l'usuari-gestor cfornas amb el que no puc fer aquesta maniobra. A partir d'ara utilitzaré el nou usuari de professor-editor per les meves matèries i el de gestor per quan sigui necessari.

Gràcies per tot

Carles Fornas

Gestor moodle Escola Pia Balmes

In reply to carles fornas

Re: Qualificador. No agrupa les notes. Emet error

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carles,

el Moodle desa l'estat final de columnes plegades i desplegades del qualificador de tots els cursos al perfil de l'usuari/ària, d'aquesta manera quan tornes a entrar ho trobes igual que ho has deixat. Pel que hem pogut veure (https://tracker.moodle.org/browse/MDL-30668) hi ha un límit al que deus haver arribat. Una possible solució és que entris qualsevol dels teus cursos i despleguis tot el que tens plegat, un cop fet això ja podràs plegar de nou les columnes del curs del que ens has passat l'enllaç.

Fins ara,

Mònica

In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Qualificador. No agrupa les notes. Emet error

by carles fornas -

Hola Mónica,

perdó pel retard e la resposta. He fet la maniobra de desplegar i tornar a replegar i ha funcionat, però ho he hagut de desplegat tot (fins al símbol "-").

 

Moltes gràcies per tot

Carles Fornas

Gestor moodle Escola Pia Balmes