suma de penalitzacions

suma de penalitzacions

per Ismael Marcén -
Nombre de respostes: 4

Tinc un qüestionari, amb un sol intent però format per 4 preguntes de format "Interactiu amb múltiples intents": 

http://agora.xtec.cat/iesvallvera/moodle/mod/quiz/view.php?id=202642

Si en una pregunta l'alumne fa un, dos, tres.. intents incorrectes li diu que la penalització és de 0,1  0,2  0,3 ...

Però quan acaba el qüestionari només li penalitza 0,1 tant si ha fet 1, 2, 3, intents incorrectes, o sigui com si només hagués fet un intent incorrecte. Caldria que la puntuació final recollís totes les penalitzacions.

Com ho puc arreglar?

 

En resposta a Ismael Marcén

Re: suma de penalitzacions

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Ismael,

per les proves que hem pogut fer, sembla que sí que funciona bé. He fet 3 intentes d'una de les preguntes i efectivament, m'ha descomptat 0.30. T'adjunto la captura de pantalla i si no és així ens ho dius i ho tornem a mirar, si pot ser ens facilites el nom d'un alumne/a que hagis detectat que no ho té ben calculat.

puntuacioquestionari.png

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: suma de penalitzacions

per Ismael Marcén -

Hola Mònica

Segons el teu requadre, entenc que un cop enviat el qüestionari, la nota d'aquesta pregunta hauria de ser 0,7, en canvi li posa 0,9. Fixa't l'última ratlla, diu "Aquesta tramesa té una penalització de 0,10. Em refereixo a l'imatge final

moodle.jpg

Si vols fer proves amb un alumne, usuari iait i camí per trobar el qüestionari és aquest

Moltes gràcies

(Editat per Administrador/a XTEC - Missatge original enviat el divendres, 9 maig 2014, 00:42)

En resposta a Ismael Marcén

Re: suma de penalitzacions

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Ismael,

el resultat de l'alumne deu tenir a veure amb que encara no ha enviat i acabat l'intent. Jo he fet la prova amb el nostre usuari "Administrador/a Xtec" i com pots veure ha calculat bé i ha descomptat el que toca http://agora.xtec.cat/iesvallvera/moodle/mod/quiz/view.php?id=202642.

Un cop hagis revisat el qüestionari que he fet, pots eliminar aquest usuari del curs, si no, ens avises i ja ho podem fer nosaltres.

He editat el teu missatge anterior perquè he vist que has posat la contrasenya de l'alumne, recordeu que al fòrum mai heu de posar contrasenyes, només amb el nom de l'alumne nosaltres ja tenim suficient. Caldria per tant, que aquest alumne canviés la seva contrasenya d'accés.

Fins ara,

Mònica