Centre de nova creació - alta

Centre de nova creació - alta

per CLAUDI TEIXIDOR MOLAS -
Nombre de respostes: 8

Hola a tothom,

Estic intentant sol·licitar l'alta als serveis Moodle i Intranet a través de https://agora.xtec.cat/portal/index.php?module=usuaris&type=user&func=login

però el sistema no reconeix l'usuari i la contrasenya del centre que obrirem el curs vinent (17010189). Prèviament, he sol·licitat el nom curt que almenys pel que fa referència al correu electrònic ja està assignat.

Com puc solucionar aquest problema?

Salutacions

 

En resposta a CLAUDI TEIXIDOR MOLAS

Re: Centre de nova creació - alta

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Claudi,

El problema podria venir donat per dues coses:
  • Que la contrasenya no sigui correcta
  • Que el centre encara no sigui a l'LDAP

Podries provar a veure si podeu accedir a algun altre servei que funcioni amb LDAP, per exemple, XtecBlocs?

Fins ara,

Mònica

 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Centre de nova creació - alta

per CLAUDI TEIXIDOR MOLAS -

Hola,

No crec que m'equivoqui amb la contrasenya (la utilitzo per mirar el correu). No puc entrar tampoc a XtecBlocs per tant el problema deu ser l'LDAP...

Suposo que he d'obrir una incidència al SAU?

Gràcies.

En resposta a CLAUDI TEIXIDOR MOLAS

Re: Centre de nova creació - alta

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Claudi,

pot ser que canviéssiu la contrasenya directament des del correu electrònic en comptes de fer-ho a través de la pàgina següent: http://www.xtec.cat/web/at_usuari/canvicontrasenya? Si és així, hauríeu de fer servir la contrasenya original que se us va trametre inicialment per poder accedir als serveis que funcionen amb LDAP.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Centre de nova creació - alta

per CLAUDI TEIXIDOR MOLAS -

Fantàstic! Problema resolt.

Ara em trobo que al intentar donar d'alta el primer gestor, després d'entrar amb l'usuari i contrasenya corresponent a aquest primer gestor em surt aquest missatge a la capçalera de la pàgina de Gestió de Serveis d'Àgora.

WARN (4): E_WARNING: include(/dades/portaldata/pnTemp/Theme_compiled/IWportal/block.php): failed to open stream: No such file or directory a View.php, línia 2884
WARN (4): E_WARNING: include(): Failed opening '/dades/portaldata/pnTemp/Theme_compiled/IWportal/block.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear:/usr/share/php:/dades/html/portal/lib/vendor/:/dades/html/portal/system/SecurityCenter/lib/vendor') a View.php, línia 2884

En lloc d'això, el sistema m'hauria de demanar la paraula de pas...no?

Per cert, si us sembla que em puc adreçar a algun lloc més específic per a la meva problemàtica que no sigui aquest fòrum, aviseu-me.

Salutacions!

En resposta a CLAUDI TEIXIDOR MOLAS

Re: Centre de nova creació - alta

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Claudi,

el procediment que has seguit és el correcte (l'error ha estat un problema puntual que mirarem de solucionar), i el lloc on adreçar els dubtes també.

T'hem validat com a gestor i ara ja hauries de poder accedir al portal i fer la sol·licitud del Moodle i la Intraweb.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Centre de nova creació - alta

per Institut Nou de Sant Gregori -

Gràcies.

A poc a poc però anem avançant. Si ho tinc ben entès, com que sóc gestor, ha de sortir una opció a la part superior amb el nom "El meu Àgora"?

No hi és i no veig enlloc on sol·licitar els serveis Moodle i Intranet...

Claudi

En resposta a Institut Nou de Sant Gregori

Re: Centre de nova creació - alta

per ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Claudi,

Com que t'hem validat com a gestor manualment ens hem deixat de fer un pas. Ara ja està fet i hauries de poder veure El meu Àgora. Disculpa l'error.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora