No puc fer càrrega masiva d'alumnes

No puc fer càrrega masiva d'alumnes

per Gregori Perez Arbej -
Nombre de respostes: 4
Hola

Estem intentant donar d'alta a tots els centres docents del Vallès Occidental al moodle ATIC-VOC (http://agora.xtec.cat/aticvoc/moodle/) a partir d'un fitxer de text, com he fet amb el moodle del meu servei educatiu (Terrassa), però no funciona.

El fitxer de text té aquesta estructura:

username,password,firstname,lastname,email,course1,type1
08036317,08036317,Bellaire,Cerdanyola del Valles,a8036317@xtec.cat,2009DICO,1

He provat de pujar els 313 centres a l'hora i també només amb 1 alumne, però cap de les dues proves ha funcionat.

Què faig malament

Gregori
En resposta a Gregori Perez Arbej

Re: No puc fer càrrega masiva d'alumnes

per Darío Castro -

Hol@

l'estructura sembla correcte, però es possible que falti un espai despres de la coma:
username, password, firstname, lastname, email, course1, type1

Has provat de de fer el nom de la localitat del centre més curt? No se per quina raò, però el moodle d'Àgora es molt "triquis miquis"

ja em contaràs

Darío

En resposta a Darío Castro

Re: No puc fer càrrega masiva d'alumnes

per Gregori Perez Arbej -
Hola Darío

He provat les dues coses que m'has dit: fer espais entre els camps i escurçar el nom de la localitat. He fet un altre exemple on els camps només contenen una paraula, però tampoc ha funcionat.

username, password, firstname, lastname, email, course1, type1
08037097, 08037097, Crespinell, Terrassa, a8037097@xtec.cat, 2009DICO, 1

No funciona ni amb Firefox ni amb Internet Explorer.

Potser em falta activar algun paràmetre de configuració que em permeti la càrrega d'usuaris. No recordo haver-lo fet en el moodle del servei educatiu...

O potser és que aquest moodle (atic-voc) és diferent, donat que era un dels primers que van funcionar en pla experimental...

Sara!! Help, help!

Gregori
En resposta a Gregori Perez Arbej

Re: No puc fer càrrega masiva d'alumnes

per Darío Castro -

Hol@ de 9
 
podria ser una tonteria però d'avegades ...
- El nom del curs es exactament 2009DICO ?
- El fitxer està en UTF-8 o en unicode ?
- Noms d'usuari o contrasenyes amb caràcters especials (ñ, accents, apòstrofs)
- Has fet la prova sense el camp type ? Sempre ho podràs fer en una segona recàrrega. Quan el usuaris no estan prèviament definits he tingut problema en aquest sentit (mai en un moodle 1.9 )


No se que passa amb el Moodle Àgora, porto temps treballant amb el meu espai personal moodle al phobos i no he tingut tants problemes. Portem el segon trimestre fent proves i encara es hora que funcioni el correu dels fòrums
 
Espero que una propera actualització a 1.9 acabi amb aquest i d'altres problemes ... o no
 
Ànim !
 
Darío

En resposta a Darío Castro

Re: No puc fer càrrega masiva d'alumnes

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Gregori!
Les indicacions que et dóna el Darío són molt encertades!! Has provat les coses que et comenta als seus correus? Fa un temps també vam rebre una consulta similar a aquest fòrum i aquesta va ser la solució. Quan ho provis ja ens diràs si ho aconsegueixes solucionar... I, si tot i així, continues amb el problema, adjunta el fitxer que intentes importar (no cal que contingui tots els centres... amb uns 4 ó 5 hi ha suficient).
Bezos, abrasos i sort!
Sara

P.D.: Darío (mil gràcies pels teus missatges tan clarificadors!!), quins problemes teniu amb els correus? En principi ja fa algunes setmanes que es van solucionar i, per tant, hauríeu d'estar rebent tots els correus sense problemes!