recuperar una tasca

recuperar una tasca

per Montserrat Basarte Lorente -
Nombre de respostes: 14

Hola Mònica,

En el curs de multimedia he suprimit vàries tasques duplicades, però per equivocació he suprimit una que necessitava.

Si tinc una còpia de seguretat puc recuperar i restaurar només una tasca o per la contra estic obligada a restaurar tot el curs?

Per cert, a les tasques que el alumne ha de trametre un fitxer tinc activat:

  • Requereix que l'estudiantat faci clic al botó TrametAjuda: ¨Requereix que l'estudiantat faci clic al botó Tramet¨   Sí  
  • La data límit de lliurament de la tasca

I no veu cap de les dues coses quan es visualtza el curs i abans si que es veien. A qué es degut?

 

Fins aviat 

 

Montse

En resposta a Montserrat Basarte Lorente

Re: recuperar una tasca

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

el que podries fer és restaurar el curs de nou i a l'hora de triar activitats i recursos triar només aquesta tasca eliminada. També  pots restaurar la còpia com un curs nou i importar només aquesta activitat. Pots trobar més informació sobre aquest segon procediment a l'enllaç següent: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/moodle2/b3_cursos/04_importar_restaurar#importacio_d_un_curs

Pel que fa al problema que tens amb al tasca m'hauries de passar l'enllaç per poder fer una ullada per veure com està configurada.


Fins ara,

Mònica

 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: recuperar una tasca

per Montserrat Basarte Lorente -

Hola Mònica,

De moment no ho puc fer, ja sóc administradora i gestora però, pel que entenc, ha de ser la direcció del centre qui ha de donar-me permís com a gestor per pujar cursos de majors de 10Mb. 

Ara estic intentant restaurar el curs de l'any passat a Multimèdia 2 per recuperar l'activitat perduda però em diu:

ERROR 

Falta el paràmetre obligatori (sesskey)

He revisat els paràmetres del curs però no trobo aquest paràmetre

http://agora.xtec.cat/cfabarrigotic/moodle/backup/restorefile.php?contextid=20041

 

Salutacions

Montse

 

 

En resposta a Montserrat Basarte Lorente

Re: recuperar una tasca

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

aquí hi ha diferents qüestions:

  • Tu mateixa, pots fer una còpia del curs actual, restaurar-la com a curs nou i després importar la tasca en qüestió. Per fer això no necessites poder pujar fitxers més grans de 10MB perquè tot el procés es fa dins del Moodle. A més, com dius que ets administradora t'ha de funcionar bé.
  • Per altra banda, en cas de voler pujar un fitxer de més de 10MB al Moodle, sí que cal que ho faci un gestor/a del Portal d'Àgora. Hem mirat, i ara mateix no en teniu cap de designat. Per fer-ho podeu seguir les instruccions que trobareu a les preguntes freqüents:
  • Tingueu en compte que tenir un gestor/a del Portal és important no només per poder pujar fitxers grans sinó també per fer altres sol·licutuds com és l'ampliació d'espai del Moodle en cas que us en quedeu sense.
  • Per mirar l'error en la còpia de seguretat que estàs intentant restaurar, necessitaríem que ens passessis un enllaç per descarregar-la, per exemple, la pots posar al Dropbox i facilitar-nos l'enllaç.
  • Finalment, no se si heu solucionat el tema de la tasca, en cas que no, ens hauries de passar un enllaç directe a la tasca en qüestió per poder-la revisar.

Fins ara,

Mònica

 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: recuperar una tasca

per Guillem Cuadras Pallejà -

Hola,

Tinc el mateix problema a l'hora de restaurar un curs, tant si és meu com si és un descarregat de l'alexandria. El nou de mobilitzem la informàtica per exemple, dóna el mateix error:

Falta el paràmetre obligatori (sesskey) 

Alguna indicació de què cal fer?

 

Gràcies per avançat!

En resposta a Guillem Cuadras Pallejà

Re: recuperar una tasca

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Guillem,

heu descarregat el curs nou des d'aquesta pàgina? http://alexandria.xtec.cat/mod/data/view.php?d=2&rid=1773

Hem provat en un entorn de proves i la còpia ha restaurat correctament. Com l'esteu intentant restaurar? des d'un repositori extern? o des del repositori Fitxers?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: recuperar una tasca

per Guillem Cuadras Pallejà -

Hola,

la còpia és la mateixa de la pàgina que indiqueu. Ho faig des del repositori fitxers. Al juliol ho vaig intentar amb un altre curs des del repositori del drive i tampoc va funcionar. Per alguna raó ara mateix ho acabo d'intentar amb el drive però no puc accedir, diu "L'accés no està configurat. Comproveu que el servei 'Drive API' estigui habilitat." En canvi al juliol si hi tenia accés.

Aquest vespre o demà miro de tornar a configurar el drive, seguint el que expliqueu a "preguntes freqüents". De fet ara mateix ho estic veient "acceptació servei API". M'hi poso en una estoneta...

Properament us comento si desd'el drive funciona.

Gràcies i una salutació

En resposta a Guillem Cuadras Pallejà

Re: recuperar una tasca

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Guillem,

ja ens diràs alguna cosa quan ho provis.

Pel que fa al Drive, fes una ullada a aquest fil, esperem que Google ja no canviï més configuracions! http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=52945

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: recuperar una tasca

per Guillem Cuadras Pallejà -

Doncs no aconsegueixo configurar el drive, tot i seguir les instruccions. Diria que ho faig bé:

 

 

Sense%20t%C3%ADtol.jpg

 

 

En canvi, quan intento entra al google drive per a carregar el curs a restaurar surt això:Captura.JPG

 

També he seguit la indicació del fil que m'heu indicat abans, a part de la documentació present a preguntes freqüents.

 

Salutacions i gràcies per avançat.

En resposta a Guillem Cuadras Pallejà

Re: recuperar una tasca

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Guillem,

pots revisar si a l'apartat Consent Screen tens els camps emplenats tal com es mostra a aquesta imatge?

consens.png

 

Fins ara,

Mònica

 

 

 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: recuperar una tasca

per Guillem Cuadras Pallejà -

Ep! Això últim no ho havia vist per enlloc!

Ara sí funciona el repositori.

I també la reposició dels cursos.

Moltes gràcies

En resposta a Guillem Cuadras Pallejà

Re: recuperar una tasca

per MONICA GRAU PRIETO -

Perfecte Guillem!

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: recuperar una tasca

per JOAN ENRIC FERNANDEZ GALLEGO -

Doncs jo no me'n surto. Quan fico el mail i contrasenya em surt un error

 

http://agora.xtec.cat/iesmariarubies/moodle

Fitxer adjunt Captura de 2014-09-07 211549.png