Canvi contrasenya

Canvi contrasenya

per Sergi Fabregat -
Nombre de respostes: 3

Bona tarda,

a la nostra escola hem canviat la contrasenya del centre i també la del coordinador d'informàtica.

La meva pregunta es si cal canviar alguna contrasenya en a la pàgina de l'Agora -intranet i si cal canviar-la on  s'ha de fer.

De moment jo entro amb la mateixa  contrasenya de sempre que està asignada a l'administrador de la pàgina.

 

Gràcies

En resposta a Sergi Fabregat

Re: Canvi contrasenya

per Sergi Fabregat -

Potser no tinc resposta de l'administrador per manca de posar la url  del centre

http://agora.xtec.cat/ceip-rafaelcasanova/intranet/index.php

Gràcies

 

Sergi Fabregat

Coord Informàtica

Escola Rafael Casanovas

Sant Boi Ll.

En resposta a Sergi Fabregat

Re: Canvi contrasenya

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Sergi,

El motiu de la no obtenció de resposta fins ara ha estat la no disponibilitat fins ara de qui et respon. Somrient

En relació a la pregunta, les contrasenyes de la Intraweb són independents de les que tingueu per als vostres comptes XTEC. Per tant, si no canvieu les contrasenyes de la Intraweb no passarà res. Una altra cosa és que us pugui interessar tenir les mateixes contrasenyes a tot arreu, però això ja és conveniència vostra.

En cas de voler canviar contrasenyes teniu dues opcions: (1) Els administradors poden canviar qualsevol contrasenya des dels mòduls de gestió d'usuaris i (2) Cada usuari/ària es pot canviar la seva contrasenya mitjançant el formulari que apareix a El meu compteCanvi de contrasenya.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora