Imatges en notícies

Imatges en notícies

per Teresa Cristina Miret Miret -
Nombre de respostes: 13

Hola,

vull posar una imatge en una notícia que es vegi en la pàgina inicial per tots els usuaris. Però quan li clique en insertar imatge sols em surt l'opció d'insertar imatge d'internet i no puc posar una imatge que jo tingui guardada a l'ordinador.

Altra cosa és que en la notícia si vull adjuntar un fitxer em surt el següent error: 

Forbidden

You don't have permission to access /zikula/modules/scribite/pnincludes/xinha/popups/NaN on this server.


Apache/2.2.15 (CentOS) DAV/2 Server at agora.xtec.cat Port 80
En resposta a Teresa Cristina Miret Miret

Re: Imatges en notícies

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola,

Per l'error que comentes molt probablement estàs intentant pujar imatges utilitzant una opció que no és. Les imatges per a les notícies les has d'ubicar en directoris públics dels fitxers del lloc i, després, enllaçar-les des de les notícies. Et recomano que facis una lectura ràpida d'aquesta pàgina sobre els fitxers del lloc:

      http://apliedu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cursos/gestio_centres/d134/modul_2/practica_2

En particular, et recomano la secció següent de la pàgina anterior:

     http://apliedu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cursos/gestio_centres/d134/modul_2/practica_2#les_imatges_i_l_editor_visual

Si després de provar el procediment que s'hi indica segueixes sense aconseguir-ho, digués-nos-ho.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

 

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Imatges en notícies

per Teresa Cristina Miret Miret -

Hola Toni,

sí continua donant-me error quan clico en el clip de l'editor de text quan estic redactant una notícia.

Salutacions.

Cristina

En resposta a Teresa Cristina Miret Miret

Re: Imatges en notícies

per M. Pau Navarro Morte -

Bona nit, Cristina i Toni:

A mi em passa el mateix; quan clico en el clip de l'editor de noticies surt surt el missatge:

Forbidden

You don't have permission to access /zikula/modules/scribite/pnincludes/xinha/popups/NaN on this server.

Apache/2.2.15 (CentOS) DAV/2 Server at agora.xtec.cat Port 80

Fins a la setmana passada funcionava correctament; la nostra intranet és http://agora.xtec.cat/ceip-mcinto-verdaguer/intranet

Moltes gràcies

M. Pau

En resposta a M. Pau Navarro Morte

Re: Imatges en notícies

per ANTONI GINARD LLADO -

       Hola M. Pau,

Hi havia un problema amb la memòria cau dels entorns visuals. Hem forçat l'esborrament d'aquesta memòria cau a la vostra Intraweb i el problema s'ha resolt. No sabem perquè s'ha produït aquest problema, tot i que cal dir que és la primera vegada que ens l'hem trobat.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a Teresa Cristina Miret Miret

Re: Imatges en notícies

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Cristina,

És possible que tingueu el mateix problema que la M. Pau. Si ens indiques l'URL de la Intraweb ho mirarem. Afegeixo que aquest error també es dóna en el cas que et vaig indicar, cosa que em va portar a pensar que el vostre problema era un altre. Disculpa! Trist

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Imatges en notícies

per Teresa Cristina Miret Miret -

Cap problema Toni,

aquesta és l'adreça de la meva intraweb:

http://agora.xtec.cat/sitorrelles/intranet/index.php

Salutacions.

Cristina.

En resposta a Teresa Cristina Miret Miret

Re: Imatges en notícies

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Cristina,

Pots provar-ho ara?

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Imatges en notícies

per Teresa Cristina Miret Miret -

Hola Toni,

em sap greu dir-te que encara continua sense deixar-me posar fotos. Em dona el mateix error. T'envio captura de pantalla de l'error, a veure si així queda més clar.

Salutacions,

Cristina.

Fitxer adjunt error intraweb.PNG
En resposta a Teresa Cristina Miret Miret

Re: Imatges en notícies

per ANTONI GINARD LLADO -

       Hola Cristina,

Pel que hem vist aquest problema podria ser derivat de l'ús de la funcionalitat de canvi de rol. La feu servir? En qualsevol cas hem fet un canvi a la configuració de la vostra Intraweb per a que no utilitzi la memòria cau de les plantilles. Això hauria d'haver resolt el problema. Ja ens diràs.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

 

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Imatges en notícies

per Teresa Cristina Miret Miret -

Hola Toni,

sí que faig servir el canvi de rol, però no tinc clar que funcione massa bé, últimament sempre faig les comprovacions entrant amb altres usuaris que tinc de prova.

Et comento:

en Google Chrome continua donant l'error, però en Mozilla sí he pogut entrar al clip, encara que de tant en tant em dona l'error. Pel que fa a les imatges en el Mozilla, de vuit proves que he fet sols una de les vegades ha posat la foto, la resta em diu "Auth error" quan trameto la notícia, que sí es tramet però sense la imatge.

Si creus que és el mòdul d'autentificació el que dona problemes pots desinstal·larlo.

Salutacions i gràcies.

Cristina.

En resposta a Teresa Cristina Miret Miret

Re: Imatges en notícies

per ANTONI GINARD LLADO -

     Hola Cristina,

Hem seguit analitzant el problema i hem vist que es deu a una incompatibilitat amb les darreres versions del Google Chrome. Havíem fet les proves amb el Firefox i no ens n'havíem adonat. Per resoldre-ho hem de fer alguns canvis al mòdul de fitxers, així que no quedarà resolt fins que fem la propera actualització del codi que, probablement, farem d'aquí a dues o tres setmanes. Mentre tant, haureu d'utilitzar el Firefox per poder utilitzar aquesta funcionalitat.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora