Problemes amb el Jclic dintre del Moodle

Problemes amb el Jclic dintre del Moodle

par Xavi Gisbert Caballé,
Nombre de réponses : 2

Hola: 

Em trobo amb el següent problema. Realitzant simultàniament amb diferents ordinadors amb un mateix paquet d'activitats Jclic, a partir d'un cert moment hi ha algun ordinador que generen el missatge d'error que podeu veure a la captura de pantalla annexa. És com si aquell usuari es despenges del sistema d'informes i, encara que pot seguir realitzant les diferents activitats, no queda constància de com ha anat. Només passa de vegades i no tinc clar si té més a veure amb els diferents ordinadors o amb els diferents usuaris o amb el fet d'estar realitzant simultàniament un mateix paquet d'activitats jclic. Alguna idea o orientació al respecte?

Gràcies per endavant.

Xavi

Annexe problemesJclic.jpg
En réponse à Xavi Gisbert Caballé

Re: Problemes amb el Jclic dintre del Moodle

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Xavi,

per la captura i l'error que envies tot sembla apuntar a que hi ha talls en la connexió a internet i això fa que es desconnecti el sistema d'informes.

Si us torna a passar feu-nos arribar l'enllaç a l'activitat i ens ho mirarem més a fons.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb el Jclic dintre del Moodle

par Xavi Gisbert Caballé,

Gràcies Mònica:

De fet, lamentablement,  és un problema "habitual" i que ocorre amb diferents paquet d'activitats. Sabent que es tracta de problemes de connexió a Internet provaré d'insistir amb "REINTENTAR" per veure si l'usuari es connecta novament amb el sistema d'informes (darrerament optàvem per "CANCELAR", seguir endavant amb l'activitat i anotar el resultat obtingut al final del paquet d'activitats o sessió).

Salutacions.

Xavi