Problemes per visualitzar informes

Problemes per visualitzar informes

par Montse Pujol i Caimel,
Nombre de réponses : 15

Volia esborrar intents dels meus alumnes en els qüestionari hot potatoes, però avui només fa que donar-me error. Adjunto una captura, perquè veieu quin és l'error que em dóna. És urgent, ja que aquests dies haig de descarregar dades.

Gràcies per endavant.

Montse Pujol i Caimel

En réponse à Montse Pujol i Caimel

Re: Problemes per visualitzar informes

par Sara Arjona Téllez (Moodle HQ),

Hola Montse!

Per les proves que hem i l'error que apareix dóna la sensació que es tracta d'un error del mòdul. Ens ho estem mirant i intentarem reparar-ho el més aviat possible (tot i que és possible que trigui uns dies en quedar resolt). Us mantindrem informats.

Una abraçada,

Sara

En réponse à Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes per visualitzar informes

par Montse Pujol i Caimel,

Els alumnes estan els exercicis en hot potatoes i els surt un 0 al qualificador quan l'exercici els deia que havien tret molt millor nota. 

Pot estar relacionat amb això? Ara ja és més que urgent...

En réponse à Montse Pujol i Caimel

Re: Problemes per visualitzar informes

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Montse,

hem trobat l'error i ja està solucionat però no funcionarà de forma correcta fins la propera pujada d'Àgora.

Hem fet una ullada al qualificador del curs i no veiem que aparegui cap 0 als qüestionaris Hot potatoes, ens podries dir algun alumne/a concret i alguna de les activitats on ha passat?

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes per visualitzar informes

par Montse Pujol i Caimel,

Gràcies, Mònica, sou uns cracks.

L'alumna en qüestió que em va avisar és de 3r A i respon a les inicials M. C., però no sé a quins exercicis exactament. Jo, avui, he provat de fer exercicis i em surten ben informats, per tant suposo que ja és igual. 

Quan es produirà la propera pujada d'Agora? Podré veure els informes de cada hot potatoes abans de dissabte?

Montse

En réponse à Montse Pujol i Caimel

Re: Problemes per visualitzar informes

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Montse,

necessitaríem saber a quin Hot potatoes li ha passat exactament per poder revisar-ho.

La propera pujada segurament es farà la setmana vinent o l'altra.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes per visualitzar informes

par Montse Pujol i Caimel,

De debò? Estem a final de trimestre, necessito treure informes, i això em fa anar molt malament. Espero que sigui la setmana vinent com a molt tard, així potser ho podria aprofitar.

Gràcies de tota manera,

Montse

En réponse à Montse Pujol i Caimel

Re: Problemes per visualitzar informes

par NOEMI EXPOSITO SOTO,
Hola! Sóc una professora d'un altre centre i tampoc puc accedir a les qualificacions o informes dels exercicis de Hotpotatoes. Em diu: "s'ha produït un error en llegir a la base de dades". És urgent perquè l'avaluació és la setmana del 17 de març. Gràcies
En réponse à NOEMI EXPOSITO SOTO

Re: Problemes per visualitzar informes

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Montse i Noemí,

quan sapiguem la data de la propera pujada us ho direm perquè us pugueu organitzar.


Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes per visualitzar informes

par NOEMI EXPOSITO SOTO,

Hola,

Podrà ser abans del 17 de març? Si no puc veure les notes dels informes a temps, no podré tenir-les en compte per a l'avaluació. Ja els he dit als alumnes que els exercicis online de Hotpotatoes comptaran per a la nota final.

Gràcies.

Noemí

 

En réponse à NOEMI EXPOSITO SOTO

Re: Problemes per visualitzar informes

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Noemi,

no pots consultar els informes del Hot Potatoes, però la nota global de cadascuna de les activitats les pots veure al qualificador del curs.

Quan tinguem data us la farem saber.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes per visualitzar informes

par PEDRO RUFES MARTINEZ,

Hola,

Sóc professor de Tecnologia de l'IES Joan Coromines de Barcelona i em passa el mateix amb els qüestionaris Hot Potatoes ("S'ha produït un error en llegir a la base de dades"). Voldria saber quan ho podreu arreglar, doncs haig d'esborrar intents d'alguns alumnes per tal que puguin repetir uns qüestionaris, i el trimestre acaba aquest divendres.

Salutacions,

Pere

P.D: hi adjunto captura de pantalla.

Annexe error moodle.JPG
En réponse à PEDRO RUFES MARTINEZ

Re: Problemes per visualitzar informes

par NOEMI EXPOSITO SOTO,

Hola!

A mi em passa el mateix, però pots tenir les notes. Si vas a l'apartat configuració i cliques sobre qualificacions. Jo el tinc a la banda esquerra del moodle.

 

Noemí

 

En réponse à PEDRO RUFES MARTINEZ

Re: Problemes per visualitzar informes

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Pere, Noemí i Montse,

en principi, aquest dijous de les 13h a les 15h es farà la pujada que solucionarà el problema dels Hot Potatoes.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes per visualitzar informes

par NOEMI EXPOSITO SOTO,

Hola, Mònica!

Moltes gràcies per l'ajuda. He anat a l'apartat de  "configuració",  he clicat  sobre "qualificacions"  i ja tinc les meves notes. 

Salutacions cordials,

Noemí