Error reading from database

Error reading from database

per YOLANDA CABRE SANS -
Nombre de respostes: 3

Els alumne tenen unes activitats per fer al MOODLE que són part de la seva avaluació... Resulta que les fan i els hi queda un 0 de nota. Quan jo intento consultar que ha passat si vaig des del perfil de l'alumne veig un 0 de nota, si hi vaig des de l'activitat (perveure quins alumne sho han fet i quina nota tenen) em surt el següent missatge:

 

New filter
Advanced element
Group
   
User full name
   

Error reading from database

More information about this error

 

Un exemple d'activitat on passa això: http://agora.xtec.cat/cfajosepamassanes/moodle/mod/hotpot/report.php?id=7021&mode=overview

És important solucionr-ho aviat perquè els alumnes no paren de fer les activitats i així jo no puc puntuar-los. PS:Dimecres això no passava!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En resposta a YOLANDA CABRE SANS

Re: Error reading from database

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Yolanda,

en principi, aquest dijous de les 13h a les 15h es farà la pujada que solucionarà el problema dels Hot Potatoes.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error reading from database

per YOLANDA CABRE SANS -

OK, gràcies...

veure que a més gent li passa no consola massa, però sí que ajuda saber q almenys les notes queden gravades... jo ja havia descobert que les podia trobar exportant l'excel o entrant a les pàgines dels usuaris, però no puc veure-ho des de la pàgina de l'activitat... espero que demà quedi solucionat, perquè em va bé controlar qui fa els exercicis i com ho fan per donar tocs d'atenció...

 

Gràcies de nou