Problemes al visualitzar imatges

Problemes al visualitzar imatges

per Erika Ferrate Curto -
Nombre de respostes: 5

Hola, tinc un problema quan pujo imatges a les notícies de ña intranet. Mentres ho faig com a Administrador no tinc cap problema en veure-les, en canvi quan entro com a usuari sense registrar la foto no la reconeix. Us adjunto imatge com a admin i com a usuari sense registrar.

Què faig malament?

Gràcies

Fitxer adjunt usuarinoregistrat.JPG
En resposta a Erika Ferrate Curto

Re: Problemes al visualitzar imatges

per Erika Ferrate Curto -
En resposta a Erika Ferrate Curto

Re: Problemes al visualitzar imatges

per ANTONI GINARD LLADO -

       Hola Erika,

El problema està en que l'URL que utilitzes per enllaçar les imatges només és per als administradors. Per solucionar-ho has d'utilitzar URL del tipus següent: file.php?file=imatges/NomImatge, on imatges correspon al nom de la carpeta i NomImatge correspon al nom de la imatge amb l'extensió inclosa.

Hem fet el canvi a la notícia i ara ja apareix la imatge.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Problemes al visualitzar imatges

per Erika Ferrate Curto -
En resposta a Erika Ferrate Curto

Re: Problemes al visualitzar imatges

per Erika Ferrate Curto -

Hola Toni,

Com tinc problemes amb l'edició de pàgines, estic intentant fer-ho amb imatges i continuo tenint el mateix problema tot i que segueixo les passes que tu m'has dit en referència a la URL de la imatge. Però em continua sense funcionar.

Ho pots veure a la pàgina: Activitats/Xerrades

Moltes gràcies 

En resposta a Erika Ferrate Curto

Re: Problemes al visualitzar imatges

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Èrika,

Ho havies fet bé, però s'havia colat un espai en blanc al davant de l'URL, cosa que provocava que la imatge no es veiés. La meva recomanació és que, com es tracta d'imatges internes, no utilitzeu URL absoluts, sinó relatius. Per exemple, en lloc d'això:

http://agora.xtec.cat/colsagradafamilia-larapita/intranet/file.php?file=imatges/XERRADES_PRIMARIA.JPG

Utilitzeu només la part final:

file.php?file=imatges/XERRADES_PRIMARIA.JPG

Això es pot fer perquè es tracta d'una referència interna de la Intraweb. Si ho mires bé, només has de recordar la part inicial, ja que la final és la ubicació de la imatge i el seu nom.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora