Problemes amb els questionaris

Problemes amb els questionaris

per JOSEP BORRAS MORA -
Nombre de respostes: 12

Bon dia,

Tinc uns qüestionaris al meu curs i quan intento accedir-hi el Moodle se'm queda penjat i nomes puc continuar si tanco el navegador i el torno a obrir.

Els qüestionaris són:

TestFür Teilnehmer/innen verborgen:Test Einheit 2 - Leseverständnis

TestTest Einheit 2 - Grammatik

TestFür Teilnehmer/innen verborgen:Test Einheit 2 - Hörverständnis.

Puc editar-los, però quan intento visualitzar-los no hi ha manera.

 

 

 

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Problemes amb els questionaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

tenim detectat l'error i estem mirant de trobar una solució. En quant sapiguem alguna cosa us ho farem saber de seguida.

Moltes gràcies per la paciència i disculpeu les molèsties.

Mònica

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Problemes amb els questionaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

en principi ja està sol·lucionat el problema i ara, ja hauríeu de poder accedir als qüestionaris. Ja ens confirmaràs que tot és correcte.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb els questionaris

per JOSEP BORRAS MORA -

Hola Mònica,

Ara sí que hi he pogut entrar i veure'ls, espero que tot vagi bé amb els alumnes, dilluns serà la prova de foc.

Moltes gràcies per tot.

Josep

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Problemes amb els questionaris

per JOSEP BORRAS MORA -

Bona tarda, Mònica,

Ara mateix sóc a l'aula d'informàtica amb els alumnes que han intentat fer uns qüestionaris que havia preparat.

Hem tingut molts problemes. En primer lloc molts d'ells no podien accedir, quan clicaven el qüestionari el navegador es quedava penjat, com feia la setmana passada sempre amb els qüestionaris. En un primer moment he pensat que es tractava de l'ordinador que no funcionava, però després he vist que passava amb molts ordinadors diferents i de manera aleatòria, és a dir, que a vegades no funcionava i si després ho tornaves a intentar, després de tancar el navegador i tornar-lo a obrir, a vegades sí que funcionava.

En  el segon que hem fet, que es diu Test Einheit 2: schriftlicher Ausdruck, li ha passat a dues alumnes (per sort no a més) que quan han acabat i han clicat al botó continuar s'havia interromput la connexió i els ha demanat que tornessin a posar l'usuari i la clau, però han perdut tot el que havien fet, que era un text amb el que havien estat treballant més d'una hora. 

En altres casos, després de clicar al botó Endavant i Enviar, sortia aquest missatge, no passava res perquè estava tot desat, però la gent es confon, perquè per altra banda no es pot anar ni endavant ni endarrere.

error.jpg

En fi, crec que els problemes amb els qüestionaris encara no s'han resolt del tot.

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Problemes amb els questionaris

per JOSEP BORRAS MORA -

Bon dia Mònica,

Més coses sobre els qüestionaris. Aquest matí quan intento accedir al qüestionari Test Einheit 2 - Leseverständnis em surt aquest missatge d'error (Error en escriure a la base de dades):

fehler.JPG

Un altre detall que ahir no vaig comentar. Quan els alumnes van accedir a aquest qüestionari, si no tenien les finestres emergents bloquejades (normalment hi ha l'excepció per la pàgina del Moodle), cada vegada que feien un clic per col·locar el cursor dins d'una pregunta se'ls obria una pàgina de publicitat, crec recordar que era ad.fly; al principi vaig pensar que era algun problema amb la nostra aula d'informàtica, però quan vaig arribar a casa em va passar el mateix amb el meu ordinador.

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Problemes amb els questionaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

sembla que ara sí que s'ha solucionat de forma definitiva el problema.

Pel que fa a l'enllaç popup que s'obre al qúestionari, no hem aconseguit que ens passés. Potser es va tractar d'un error puntual o bé de la configuració dels navegadors.

Si us torneu a trobar amb problemes amb els qüestionaris ens ho dieu i ho tornema revisar.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb els questionaris

per JOSEP BORRAS MORA -

Gràcies, Mònica, anirem fent el seguiment.

De totes maneres hi ha un parell de coses que encara no em funcionen.

1. Al meu qüestionari Test Einheit 2 - Leseverständnis havia triat "Qualificat manualment" de les pregunte i em donava el missatge d'error que deia en un missatge anterior. Ara ho he canviat per "Redtroacció diferida" i ja funciona. Ho dic perquè potser podeu mirar si aquest tipus de comportament de la pregunta dóna problemes.

2. Al qüestionari Einheit 2 Beziehungen - Hörverständnis hi ha una pregunta d'elecció múltiple amb 3 possibles respostes, però només n'apareixen dues (tot i que estan configurades tres). He intentat crear la pregunta de nou i sí que apareixen les tres opcions, però aleshores no em deixa afegir-la al qüestionari; he intentat amb els altres qüestionaris i tampoc no em deixa afegir més preguntes, el botó d'afegir pregunta no funciona.

Gràcies per tot.

Josep

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Problemes amb els questionaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

he estat mirant tots dos qüestionaris i fent proves i no he aconseguit reproduir els problemes que indiques. Ens podries confirmar que avui encara es produeixen aquests errors?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb els questionaris

per JOSEP BORRAS MORA -

Hola Mònica,

Realement estan passant coses molt estranyes amb els qüestionaris. Ara sí que apareixen les tres opcions de la pregunta que et comentava, però t'asseguro que quan vaig escriure dimarts no era així.

Pel que fa al qüestionari Test Einheit 2 - Leseverständnis em surt el missatge d'error quan intento visualitzar-lo com a professor. Els alumnes el poden fer sense problema.

Al qüestionari Einheit 2 Beziehungen - Hörverständnis, tinc un alumne que el va fer i em diu que en alguns dels camps de text de resposta oberta no li permetia escriure, veig però que la resta no han tingut problema (l'alumne en qüestió és Juan Carlos Duque). D'altra bada veig que en aquest mateix qüestionari hi ha una alumna (Meritxell Secall) que ha contestat la pregunta 1 correctament, li marca com a correcta, però no li compta cap punt, en canvi en els altres casos sí. I pel que fa a modificar les preguntes (afegir-ne o trere'n) tampoc em deixa, no sé si és perquè ja hi ha intents en aquest qüestionari i aleshores no es poden modificar.

Gràcies,

Josep

 

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Problemes amb els questionaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

Realement estan passant coses molt estranyes amb els qüestionaris. Ara sí que apareixen les tres opcions de la pregunta que et comentava, però t'asseguro que quan vaig escriure dimarts no era així.

Ja m'ho crec!

Pel que fa al qüestionari Test Einheit 2 - Leseverständnis em surt el missatge d'error quan intento visualitzar-lo com a professor. Els alumnes el poden fer sense problema.

Pel que he vist estàs inscrit a dos grups, potser el problema ve per aquí. Has provat si als altres qüestionaris et passa el mateix?

Al qüestionari Einheit 2 Beziehungen - Hörverständnis, tinc un alumne que el va fer i em diu que en alguns dels camps de text de resposta oberta no li permetia escriure, veig però que la resta no han tingut problema (l'alumne en qüestió és Juan Carlos Duque).

Potser es va tractar d'un problema puntual o bé una qüestió de l'ordinador o navegador. Podria prova a fer el qüestionari de nou a veure si el problema persisteix?

D'altra bada veig que en aquest mateix qüestionari hi ha una alumna (Meritxell Secall) que ha contestat la pregunta 1 correctament, li marca com a correcta, però no li compta cap punt, en canvi en els altres casos sí.

He tornat a puntuar l'intent i sembla que ara sí que l qualifica. Ja ho confirmaràs.

I pel que fa a modificar les preguntes (afegir-ne o trere'n) tampoc em deixa, no sé si és perquè ja hi ha intents en aquest qüestionari i aleshores no es poden modificar.

Això és normal,  un cop s'ha fet algun intent del qüestionari aquest ja no es pot modificar. En cas de voler-lo canviar, hauries d'eliminar els intents de tots els alumnes.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb els questionaris

per JOSEP BORRAS MORA -

Hola Mònica,

Moltes gràcies per la teva paciència i la teva ajuda.

Efectivament, ahir em vaig adonar que no es podien modificar els tests un cop hi ha intents (també és lògic).

Pel que fa al qüestionari que no puc veure com a professor, només em passa amb el que et comento, amb els altres no tinc cap problema. Com a professor he d'estar als dos grups, si no els meus alumnes no em veuen com a membre del grup, entre altres inconvenients.

Pel que fa a la puntuació, ara sí que es veu bé, gràcies.

Fins ara,

Josep

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Problemes amb els questionaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

ja hem solucionat el problema que hi havia que impedia que poguessis visualitzar el qüestionari. Estava relacionat amb les altres qüestions que van haver i per tant, no t'hauria de tornar a passar.

Fins ara,

Mònica