Penjar arxiu a l'activitat "TASCA"

Penjar arxiu a l'activitat "TASCA"

par CESAR ALABAU AGUILAR,
Nombre de réponses : 4

Hola,

Sóc administrador del moodle de l'Institut d'Argentona i tinc el següent problema:

Una companya m'ha comentat que a un determinat curs els alumnes no poden penjar arxius a la tasca, jo ho he provat amb un perfil fictici d'alumne i tampoc he pogut. He estat remenant però no he trobat la solució. Hem podrieu fer un cop de mà, si us plau?

He creat un altre curs de prova amb una tasca, i tampoc (l'enllaç al curs de prova és http://agora.xtec.cat/ies-argentona/moodle/course/view.php?id=982

L'enllaç al curs de la companya que ha destapat la caixa de Pandora, és http://agora.xtec.cat/ies-argentona/moodle/course/view.php?id=383

Us adjunto una captura de pantalla on es veu el problema concret! (entrant amb perfil d'alumne, des del meu perfil d'administrador)

Gràcies

Annexe Errada_moodle.jpg
En réponse à CESAR ALABAU AGUILAR

Re: Penjar arxiu a l'activitat "TASCA"

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Cèsar,

ens estem mirant el problema i necessitaríem alguna dada més:

  • sabeu des de quan passa això?
  • heu tocat algun tipus de permís?
  • podeu confirmar si en algun curs l'alumant pot penjar un fitxer?

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Penjar arxiu a l'activitat "TASCA"

par CESAR ALABAU AGUILAR,

Hola Mònica,

Em consta que dimarts 28 de gener va haver gent que va penjar documents, jo vaig detectar el problema el dimecres 29, i a partir d'aquí vaig mirar el tema dels permisos i vaig remenar una mica, tot i que al final vaig deixar les coses com estaven o amb més permisos.

Jo he fet proves amb dos cursos entrant com a alumne (usuari:alumne, contrasenya:argentona) i a cap dels dos cursos he pogut penjar res!

En réponse à CESAR ALABAU AGUILAR

Re: Penjar arxiu a l'activitat "TASCA"

par CESAR ALABAU AGUILAR,

NOTÍCIA D'ÚLTIMA HORA:

No se si heu canviat alguna cosa, però ho acabo de provar (Divendres 31 a les 12:15) i ha funcionat perfectament!

Ho he provat entrant amb l'usuari "alumne" contrasenya "argentona" (perfil d'alumne, es clar)

per tant, dono el problema per solucionat!

GRÀCIES (tot i que no se on estava l'errada!)

En réponse à CESAR ALABAU AGUILAR

Re: Penjar arxiu a l'activitat "TASCA"

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Cesar,

perfecte que s'hagi solucionat! nosaltres no haviem tocat res encara, només havíem mirat. Segurament es va tractar d'un problema puntual. Si es torna a donar el problema ens avises de nou i ens ho tornem a mirar.

Fins ara,

Mònica