consultar resultats d'activitats interactives

consultar resultats d'activitats interactives

par Cecília Mas,
Nombre de réponses : 22

Hola,

Tenim els continguts remots d'una editorial i els alumnes fan activitas interactives. De quina manera els professors poden consultar i importar els reusltats d'aquestes activitats?

Gràcies

En réponse à Cecília Mas

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Cecilia,

depenent de l'editorial aquests resultats s'incorporen automàticament al qualificador. Pots consultar aquestes dades a l'enllaç següent: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=1041

 

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par Cecília Mas,

Gràcies Mònica,

En principi és Cruïlla, així que ho hauria de veure directament, però no les sé trobar. Em surt com si no s'hagués fet cap activitat...

He de canviar alguna cosa dels paràmetres generals del qualificador? Acabo de llegir les diferents opcions i he vist una opció de publicar resultats que fa referència a importar o exportar resultats... He de canviar alguna cosa?

Gràcies

En réponse à Cecília Mas

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Cecilia,

ens hauries de passar l'enllaç al curs per poder fer una ullada.


FIns ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par Cecília Mas,

Naturals primer:

http://agora.educat1x1.cat/esc-elsarcs/moodle/course/view.php?id=67

 

Gràcies

En réponse à Cecília Mas

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Cecilia,

Per una banda, tal i com et comentava un cop s'han fet l'activitat, la puntuació passa al qualificador de forma automàtica. Per altra banda, si el que vols és consultar el detall, pots afegir el bloc "Qualificacions continguts remots", un bloc existent a Àgora creat per Text-La Galera i que permet veure http://projectes.lafarga.cat/projects/marsupial/downloads/docs/view/744/manual_rgrade_120903.pdf

FIns ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par Montse Pujol i Caimel,

Hola, 

Jo tinc una mica el mateix problema. Nosaltres tenim Text La Galera, però no veiem les qualificacions en el qualificador del moodle. 

Aquest és el nostre enllaç, i això em passa a 1r d'ESO (m'hi apareixen algunes qualificacions) i a 3r d'ESO (no me n'hi apareix cap)

http://agora.educat1x1.cat/ies-dperramon/moodle/course/view.php?id=42

Gràcies!

Montse Pujol

En réponse à Montse Pujol i Caimel

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Montse,

pel que hem pogut veure el Marsupial està funcionant correctament. Estàs segura que els alumnes han fet les tasques? han aparegut sempre al qüalificador fins ara?

Ens aniria bé en ens facilitessis l'enllaç a un recurs concret amb el nom d'alguns alumnes que sí que tinguin nota i que no.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par Montse Pujol i Caimel,

Hola Mònica,

Fins ara no m'hi havia fixat que es podien veure, perquè no m'hi apareixien. Avui m'he adonat que apareixien algunes activitats, que jo les podia veure, però els alumnes no. Les activitats que fan només són les autocorrectives, però sí que les tenen fetes, almenys la majoria. T'adjunto dues captures perquè veieu el que em surt.

Gràcies.

Montse

Annexe qualificador1.png
En réponse à Montse Pujol i Caimel

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par Montse Pujol i Caimel,

Aquesta activitat, per exemple: 

http://projecteeso.lagaleratext.cat/activitat-sessio/E-3-L-CA01-PRLX-AC01-PG00-I/sessio/E-3-L-CA01-PRLX/capsula/E-3-L-CA01/llibre/e/3/l.html

 

Annexe galera.png
En réponse à Montse Pujol i Caimel

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par Montse Pujol i Caimel,

També tenim problemes per accedir al llibre digital. Des de l'accés inicial que hi ha a la pàgina principal del moodle de 3r, per exemple, com està posat en finestra emergent, és com si rebutgés l'entrada. Ho hem de fer a través d'algun dels apartats, però aleshores segons com no es veu l'activitat completa i s'ha de recomençar. És força empipador per als alumnes, perquè molts no tenen recursos suficients per buscar alternatives... Sabeu què hi pot passar?

Montse

En réponse à Montse Pujol i Caimel

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Montse,

aquest problema va quedar solucionat dimarts passat amb l'actualització d'Àgora que es va fer.  Ho pots veure en aquest fil: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=49725#p187368

El tema de les qualificacions ens l'estem mirant. En quant sapiguem alguna cosa t'ho farem saber de seguida.

Fins ara,

Mònica

En réponse à Montse Pujol i Caimel

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Montse,

en aquests moments, la única forma que hi ha de veure les qualificacions de l'alumnat és a través del bloc "Qualificacions de continguts remots". A partir del curs vinent, sí que està previst que totes les qualificacions s'incorporin al qualificador del Moodle.


Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par Montse Pujol i Caimel,

Doncs res, ara ja tampoc ve d'aquí. Gràcies igualment.

De tota manera, per què alguns resultats surten i d'altrs no, si al cap i a la fi Text La Galera és de les que teòricament no donava problemes per rebre la qualificació?

Gràcies,

Montse

En réponse à Montse Pujol i Caimel

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Montse,

els resultats que apareixen són els dels temes/activtats oberts des del Moodle, un cop l'alumne/a passa al següent tema, aquestes qualificacions no s'incorporen. Si l'alumne/a anés tema per tema accedint-hi des del curs Moodle sí que apareixerien totes. Per això, en alguns casos apareix i en d'altres no.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par Cecília Mas,

Hola Mònica,

Acabo de revisar els missatges del fòrum sobre els continguts remots i veig que al setembre les coses canviaran. Tot i això a l'escola hem continuat tenint problemes amb la visualització dels resultats. Vaig activar el bloc lateral per a veure les qualificacions, però no se m'actualitzen. 

Aquí t'adjunto el que veig.

En principi nosaltres en tindríem prou amb veure aquest excel però amb la mitjana dels resultats dels alumnes. Jo puc veure cada activitat si entro a l'exercici en qüestió, de cada alumne, però no tinc la mitjana...

Fem alguna cosa malament?

Els nostres alumnes sempre entren a través del Moodle...

Moltes gràcies de nou,

 

Ceci

 

 

 

En réponse à Cecília Mas

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Ceci,

hem estat fent algunes proves i finalment hem trobat que l'error sembla provenir de l'editorial i no del Moodle o del bloc Els meus llibres. Et passo els logs que hem trobat perquè puguis posar-te en contacte amb ells i els expliquis a veure si s'ho han trobat amb algun altre centre.

Instance ID: 21, Text: El web services d''autenticació a respos amb un error, Code: -2, Detail: El codi de llicència no és vàlid. Contacteu amb el servei d’atenció al client de Cruïlla si necessiteu ajuda (per telèfon al 902 12 33 36 o per correu electrònic a contacte@cruilla.com).

Instance ID: 21, Text: El web services d''autenticació a respos amb un error, Code: -5, Detail: (CA) No se ha podido crear un registro de acceso en la BBDD

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par Cecília Mas,

Moltes gràcies. La veritat és que l'editorial em té una mica fregida, perquè com que el grup editorial té una plataforma Moodle de pagament... la solució seria pagar i tenir el Moodle amb ells i llavors "no tindríem cap problema"...

Gràcies. Ja t'indicaré quina solució trobem.

En réponse à Cecília Mas

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par Cecília Mas,

Hola de nou,

M'han escrit des de l'editorial i això és el que em diuen:

Bon día Cecília:
 
Hem estat revisant la informació sobre les llicencies enviades al centre i el funcionament del moodle i desà de cruïlla està tot correcte.
Aquest error es un error al fer servir llicències caducades o d'anys anteriors.
 
Necessitem que la plataforma ens indiqui les dades d'accés, la trucada que fan a Cruïlla i les llicències que estan fent servir.
 
Quedem a l'espera de la seva resposta per a solucionar el problema el més aviat possible.
 
 
 
El tema que diuen de les llicències no l'entenc, perquè nosaltres hem carregat les que em van passar, així que no sé si pot ser alguna altra cosa... Com que l'editorial no són gaire ràpids a respondre, us ho he passat a vosaltres, perquè potser ja em podeu dir si té sentit el que em diuen o no.
Gràcies!
 
Cecília
En réponse à Cecília Mas

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Cecília,

pel que entenem del missatge de cruïlla, és que tens credencials antigues, hauries de comparar la credencial d'algun alumne/a dels que tenen problemes, amb les credencials que us va passar l'editorial per a aquest curs, d'aquesta manera podríem començar a definir on està el problema. En cas que aquest no sigui el problema, passa'ns el nom d'un alumne/a concret i una activitat on pot accedir segur, que hagi pogut fer i que no s'hagin desat els resultats.

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par Cecília Mas,

Els alumnes no tenen cap problema en fer les activitats. El problema el tenim els profes per veure les qualificacions. 

La veritat és que no sé si ens en sortirem, perquè avui tenia un mail de l'editorial que insisteixen que el problema és el Moodle d'Àgora... Si tinguéssim un Moodle de pagament... (això és el que ens diuen) i les credencials que tinc són les que em van enviar...

Gràcies de totes maneres.

Ceci

En réponse à Cecília Mas

Re: consultar resultats d'activitats interactives

par Sara Arjona Téllez (Moodle HQ),

Hola Ceci!

Amb altres editorials els resultats arriben i es poden consultar sense problemes... Per tant, és curiós que aquest problema només afecti als materials d'aquesta editorial quan, en principi, totes fan servir les mateixes funcions per enviar i rebre els resultats sourire

Per intentar veure i investigar on està l'error ens aniria bé que, tal i com us va comentar la Mònica, ens indiqueu les dades d'algun dels alumnes que sí que poden accedir als materials de Cruïlla així com el llibre al que han pogut accedir. Hem fet proves simulant l'entrada amb algun d'ells, com ara amb la "martina castello" i, en accedir al llibre "Ciències de la naturalesa 1r ESO Cruïlla" ens ha aparegut l'error que us vam comentar:

error/Error d'autenticació, codi: -2, El codi de llicència no és vàlid. Contacteu amb el servei d’atenció al client de Cruïlla si necessiteu ajuda (per telèfon al 902 12 33 36 o per correu electrònic a contacte@cruilla.com).

Quedem a l'espera que ens faciliteu aquesta informació per intentar aclarir perquè no s'estan desant els resultats que suposadament envia l'editorial sourire

Una abraçada,

Sara