migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per ENRIQUE SORRIBES COLELL -
Nombre de respostes: 16

Companys i Cmpanyes,

Ahir, 19-12-2013,  es va fer quelcom al  Moodle ? ., L'Institut Illa dels Banyols es va quedar sense servei la primera franja del matí. Va ser operativa a partir de les 11:00.

Es pot mirar les causes si son externes o internes ? . Si us plau digue-me quelcom . Se m'han desconfigurat totes les entrades de dades dels meus Cursos. Des d'aquí no saben res !

 

Enric Sorribes Colell

En resposta a ENRIQUE SORRIBES COLELL

Re: migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Enric,

sembla que durant el matí del dia 20 va haver algun problema però ja es va solucionar, no té res a veure amb la migració de la pàgina princpal del Projecte d'Àgora.

Ens podries donar més dades sobre el que dius que se t'han desconfigurat les entrades de les dades dels cursos?

Bones festes,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per ENRIQUE SORRIBES COLELL -

Hola Monica,

Totes les dades que l'alumnat ha d'introduir sortia per duplicat. No , solament amb un curs, sino amb tots els meus cursos. S'informa a l'Administrador i em contesta que ell no ha detectat res anormal, i els seus cursos funcinen correctament.Pero, es clar, ell m'ho comunica el mateix dia a la nit, quan la incidencia es va finalitzar a les 11:00.

Per aquests motius m'adreco a vosaltres per tal de saber quelcom, si es va fer alguna cosa en l'interval de temps esmentat. Si en algun altre institut ha passat  el mateix.......

 

Salutacions. Bon any 2014

Enric Sorribes

En resposta a ENRIQUE SORRIBES COLELL

Re: migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Enric,

ens podries facilitar l'enllaç a algun dels teus cursos on apareixen aquestes entrades duplicades?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per ENRIQUE SORRIBES COLELL -

Hola Mònica,

Quan ho vaig detectar, el passat dia 19 de desembre a les 8:10, ja ho vaig corregir: Vaig estar eliminant les duplicitats. Això ho podries observar en el registre si entresis en els meus cursos, com administradora de la XTEC:

El curs que em va donar més feina de reposar va ser : Mòdul 2: Instal.lacions elèctriques i Automatismes [Curs 13-14]

Link del meu Institut : https://agora.educat1x1.cat/iesillabanyols/moodle/login/index.php

La pregunta és, Mònica : Si vosaltres no sou, ni és tampoc l'Admistrador del meu institut , el  ha pogut alterar les dades , llavors que , o quí, ha estat  ?. Això solament es podrà saber mirant el registre dels meus cursos. Et dono consentiment per accedir-hi.

Esperant la teva resposta. Salutacions

Els meus cursos:

En resposta a ENRIQUE SORRIBES COLELL

Re: migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Enric,

malauradament no hem aconseguit esbrinar perquè aquestes tasques es van duplicar soles. En cas que et torni a passar, abans d'esborrar-les (les pots ocultar perquè l'alumnat no es despisti) ens aniria bé que ens diguessis en quin curs ha passat per poder fer el seguiment.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Enric,

una darrera pregunta? aquest curs prové d'un Moodle que no sigui d'Àgora, d'un Moodle allotjat a Phobos, per exemple?


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per ENRIQUE SORRIBES COLELL -

Hola Mònica,

 

En el Curs Mòdul 2: Instal.lacions elèctriques i Automatismes [Curs 13-14] , en les tasques estan totes. però en el qualificador li falten tasques, per exemple UF3 . T'adjunto fitxer a on poso captura de Tasques i Captura de Qualificacions.

Salutacions

En resposta a ENRIQUE SORRIBES COLELL

Re: migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Enric,

segurament aquest fet està relacionat amb el problema de les tasques duplicades. Estem mirant de trobar una solució perquè apareguin de nou al qualificacador. En quant trobuem una resposta t'ho farem saber a través d'aquest mateix fil.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per ENRIQUE SORRIBES COLELL -

Hola Mònica,

Gràcies per andavant.

Tinc un altre problema i no puc veure el registre dels meus cursos.En canvi, els tinc  com a permisos.  T'adunto fitxer de l'error que em surt.

 

Salutacions

Enric Sorribes

 

En resposta a ENRIQUE SORRIBES COLELL

Re: migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Enric,

per accedir als informes del curs has d'anar a Inici M2-IM30_1 Informes Registres segurament estaves intentant entrar des de les Pàgines del lloc i en aquest cas, els informes que s'intenten mostrar i pels que no tens permisos, són els informes de tot el Moodle.

T'adjunto una captura de pantalla per si t'és d'utlitat.

Fins ara,

Mònica

 

Fitxer adjunt informes_curs.png
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per ENRIQUE SORRIBES COLELL -

Hola Mònica,

 

Gràcies per la informació. Et lliuro excel de registre del 19 de desembre amb el curs M2-IM30_1. Aquí es podria extreure molta informació, entre elles que l'Administrador no té IP, també de les accions realitzades . Això es podria comparar amb el company Marcel.

Salutacions

En resposta a ENRIQUE SORRIBES COLELL

Re: migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per MONICA GRAU PRIETO -

Gràcies Enric,

no pateixis pels registres que ja els estem mirant. En quant sapiguem alguna cosa us ho farem saber de seguida.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per ENRIQUE SORRIBES COLELL -

Hola Mònica,

 

T'adjunto fitxer. Hi ha novetats. Apareixen dos tasques que abans no apareixien en el qualificador en la part inferior. Un d'ells que aparentment no hi ha nota quan han tranmet dades tres alumnes hi es tindria que visualitzar. El curs és M2-IM30_1.

Salutacions

En resposta a ENRIQUE SORRIBES COLELL

Re: migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per MONICA GRAU PRIETO -

Gràcies Enric,

seguim investigant el tema, quan sapiguem alguna cosa t'ho farem saber de seguida.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per ENRIQUE SORRIBES COLELL -

Hola Mònica,

 

En la data d'avui el sistema de qualificacions funciona correctament. Les tasques que no es veien ara es veuen i amb les seves respectives qualificacions. El que he fet es posar les tasques al lloc que corresponen en la qualificació.

Altrament, Mònica,  informar-te que hi ha un altre Curs de Moodle al meu Institut que tampoc funciona correctament i té multiples tasques i no es qualifica correctament. El curs és : Empresa i iniciativa emprenedora còpia 1 de la professora Graciel Monés. Parlant amb l'administrador , Jordi,  m'informa que a ell, tampoc, se li executa correctament les tasques.

Si vaig sabent més casos  t'ho vaig comunicant.També, com administradora del Moodle-Xtec, podras veure aquestes incidències en la data de 19 de desembre, amb tots els cursos afectats.

Per la meva part, en principi, ara en va i funciona correctament totes les entrades i sortides ( tasques i qualificacions) dels meus respectius cursos, sense apreciació de cap error.

Continuem en contacte.

Salutacions

Enric Sorribes

 

En resposta a ENRIQUE SORRIBES COLELL

Re: migració de la pàgina principal del Projecte d'Àgora

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Enric,

per tal de solucionar el problema del curs http://agora.educat1x1.cat/iesillabanyols/moodle/course/view.php?id=117 ens hauries de donar permís per fusionar les tasques duplicades d'aquest curs. En principi si fem això se solucionarà el problema.

Ja ens confirmaràs si podem fer aquesta acció.

Fins ara,

Mònica