Imprimir un glossari

Imprimir un glossari

per OLGA GODOY GIMENEZ -
Nombre de respostes: 8
Hola,

M'agradaria que els meus alumnes poguéssin imprimir un glossari que han fet de forma col·laborativa sobre una de les lectures del curs. En la versió anterior sí és podia, però en aquesta versió quan fas clic a la impressora et mostra només una pàgina i sense possibilitat d'imprimir. S'ha d'habilitar alguna cosa prèviament?

Moltes gràcies.
En resposta a OLGA GODOY GIMENEZ

Re: Imprimir un glossari

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Olga,
pel que hem pogut veure el comportament és igual que al Moodle 1.9, un cop fas clic a la impressora el sistema carrega una pàgina preparada per imprimir. Un cop s'està visualitzant aquesta pàgina pots fer-ho mitjançant els menús del navegador (Fitxer | Imprimeix) o amb la combinació de tecles Crtl+P.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Imprimir un glossari

per OLGA GODOY GIMENEZ -
Hola Mònica, no estem de sort avui Trist

He provat el que em dius i només imprimeix una pàgina. El que jo voldria és poder imprimir tot el glossari. Amb l'altre moodle es podia fer - de fet, jo feia una impressió del glossari i després els alumnes se'l fotocopiaven - i sortien totes les pàgines, però amb aquest només surt la primera... Ara ja dubto si ho feia amb el moodle 1.9 o amb la versió anterior, però ho he fet i sortia complert.

Potser s'ha d'activar alguna cosa?
En resposta a OLGA GODOY GIMENEZ

Re: Imprimir un glossari

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Olga,
em pots passar l'enllaç a un glossari complet del teu Moodle per mirar com el tens configurat? En principi si fas clic a "Totes" t'hauria de mostrar totes les entrades, i per tant, les hauries de poder imprimir totes.

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Imprimir un glossari

per OLGA GODOY GIMENEZ -
Hola Mònica, aquest és l'enllaç a un dels glossaris:

http://agora.educat1x1.cat/iespviana/moodle/mod/glossary/view.php?id=10001

En tenim més que tenen el mateix problema d'impressió - et mostren totes les entrades, però a l'hora d'imprimir només imprimeix la primera pàgina. Ens interessa imprimir-lo per categories (categoria = capítol del llibre) perquè sigui una eina d'acompanyament de la lectura útil.

Moltes gràcies! A veure si ens en sortim ...
En resposta a OLGA GODOY GIMENEZ

Re: Imprimir un glossari

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Olga,
finalent he pogut comprovar el que indiques, amb Firefox, només imprimeix una pàgina. He fet la prova també amb Google Chrome i amb aquest navegador he aconseguit imprimir tot el glossari, podries fer la prova tu mateixa i confirmar-nos que et funciona amb aquest altre navegador?

T'adjunto el fitxer PDF generat per si t'és d'utilitat.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Imprimir un glossari

per OLGA GODOY GIMENEZ -

Hola Mònica,

Així que era el navegador ... ja podia jo anar buscant ... He fet la prova amb un altre glossari des del Chrome i funciona sense problemes.

Moltes gràcies i molt bones festes!!!

En resposta a OLGA GODOY GIMENEZ

Re: Imprimir un glossari

per fuensanta soria de quintana -
Heu canviat d'impressora ? A nosaltres ens va passar el mateix amb els PDF's i era l'impressora...sols imprimia la 1a pàgina. Feu la prova en una altra i si funciona us puc dir el que vam canviar.

En resposta a fuensanta soria de quintana

Re: Imprimir un glossari

per OLGA GODOY GIMENEZ -

Gràcies Fuensanta, havia provat des de casa i des del centre i res, no funcionava en cap cas - ja has vist que el problema era el navegador ... En fi, problema resolt!

Això que dius dels pdfs és ben curiós... encara no m'ha passat, però ves a saber! Si mai em passa ja sé qui te la solució ;)

Moltes gràcies i bones festes!