Icones gegants

Icones gegants

per YOLANDA CABRE SANS -
Nombre de respostes: 2
Bon  dia,

escrivia per un problema molt curiós que m¡'ha pasat amb un curs. Vaig canviar el format de setmanes a temes i vaig col·locar totes les tasques i recursos en tres temes i, des d'aleshores, quan estic dins del curs hi ha un moment que en què les icones del curs agafen una mida "molt gran" i no hi ha manera de canviar-ho. En el moment d'entrar al curs això no passa, les icones són "normals" (petites) i l'única anomalia és que al principi de cada tema hi ha com quatre línies en blanc (com si s'haguessin introduit quatre "returns"), i quan entres i surts d'un parell d'activitats s'ageganten les icones.

El curs és http://agora.xtec.cat/cfajosepamassanes/moodle/course/view.php?id=222&section=3&sesskey=y8lDphwpdW
i adjunto una captura de pantalla de les imatges grans per si a vosaltres no us passa.
Fitxer adjunt llengua_i_TIC.jpg
En resposta a YOLANDA CABRE SANS

Re: Icones gegants

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Yolanda,
el problema és que has triat el "Senzill per temes" (Com funciona el format de curs “Senzill per temes”?) en comptes del "Format per temes", si ho canvies als paràmetres del curs tornarà a veure's de la forma habitual.

Fins ara,
Mònica