Fòrum Àgora-MOODLE

Copiar material d'un curs a un altre

Re: Copiar material d'un curs a un altre

von MONICA GRAU PRIETO -
Anzahl Antworten: 0
Hola Yolanda,
és possible copiar algunes unitats i/o activitats hotpotatoes d'un curs a un altre del mateix MOODLE (de la mateixa plataforma de la mateixa escola)? Ho dic perquè m'interessa copiar algunes activitats hotpots amb imatges i audios incrustats i per no copiar-ho tot a al vegada!)...

Sí que és possible, en principi, des del menú Configuració | Administració del curs | Importa podràs seleccionar el curs des del que vols importar les activitats.

I ja que estic... com es pot fer per moure una activitat d'unitat del mateix MOODLE que no sigui arrossegant i deixant anar? Si he de moure una activitat 4 o 5 unitats més avall/amunt, com les tinc bastant plenes, he de fer arrossegar i deixar diverses vegades... en canvi, abans em sortien com uns rectangles vorejats de línia discontínua a totes les posicions de destí possible i em podia moure amb l'scroll i assenyalar el destí que jo volia. Era molt més eficaç i ràpid, però amb el Moodle 2.0 no me'n surto.

Aquest comportament depèn de l'activació de l'Ajax al Moodle i aquest ve activat per defecte (abans el podia definir cada usuari al seu perfil) i no es pot canviar. De totes maneres, hem vist que a versions posteriors del Moodle (hem fet una prova amb un Moodle 2.6) han millorat com moure recursos d'un tema a l'altre amb un comportament semblant al que hi havia al Moodle 1.9.

Fins ara,
Mònica