Copiar material d'un curs a un altre

Copiar material d'un curs a un altre

by YOLANDA CABRE SANS -
Number of replies: 3
Bon dia,

és possible copiar algunes unitats i/o activitats hotpotatoes d'un curs a un altre del mateix MOODLE (de la mateixa plataforma de la mateixa escola)? Ho dic perquè m'interessa copiar algunes activitats hotpots amb imatges i audios incrustats i per no copiar-ho tot a al vegada!)...

I ja que estic... com es pot fer per moure una activitat d'unitat del mateix MOODLE que no sigui arrosegant i deixant anar? Si he de moure una activitat 4 o 5 unitats més avall/amunt, com les tinc bastant plenes, he de fer arrosegar i deixar diverses vegades... en canvi, abans em sortien com uns rectangles vorejats de línia discontínua a totes les posicions de destí possible i em podia moure amb l'scroll i assenyalar el destí que jo volia. Era molt més eficaç i ràpid, però amb el Moodle 2.0 no me'n surto.

Gràcies!
In reply to YOLANDA CABRE SANS

Re: Copiar material d'un curs a un altre

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola Yolanda,
és possible copiar algunes unitats i/o activitats hotpotatoes d'un curs a un altre del mateix MOODLE (de la mateixa plataforma de la mateixa escola)? Ho dic perquè m'interessa copiar algunes activitats hotpots amb imatges i audios incrustats i per no copiar-ho tot a al vegada!)...

Sí que és possible, en principi, des del menú Configuració | Administració del curs | Importa podràs seleccionar el curs des del que vols importar les activitats.

I ja que estic... com es pot fer per moure una activitat d'unitat del mateix MOODLE que no sigui arrossegant i deixant anar? Si he de moure una activitat 4 o 5 unitats més avall/amunt, com les tinc bastant plenes, he de fer arrossegar i deixar diverses vegades... en canvi, abans em sortien com uns rectangles vorejats de línia discontínua a totes les posicions de destí possible i em podia moure amb l'scroll i assenyalar el destí que jo volia. Era molt més eficaç i ràpid, però amb el Moodle 2.0 no me'n surto.

Aquest comportament depèn de l'activació de l'Ajax al Moodle i aquest ve activat per defecte (abans el podia definir cada usuari al seu perfil) i no es pot canviar. De totes maneres, hem vist que a versions posteriors del Moodle (hem fet una prova amb un Moodle 2.6) han millorat com moure recursos d'un tema a l'altre amb un comportament semblant al que hi havia al Moodle 1.9.

Fins ara,
Mònica


In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Copiar material d'un curs a un altre

by ANNA SOLE TUDELA -
Bones, ja sé que el tema és de fa uns quants dies... però tinc una pregunta relacionada. Com puc copiar/importar/exportar un tema d'un curs a un altre curs però que estan dins de la mateixa categoria? Quan vull importar no tinc l'opció de triar la categoria, perquè la còpia la vull fer dins de la mateixa categoria on estic. No sé si m'explico correctament...

Moltes gràcies,
Anna Solé
In reply to ANNA SOLE TUDELA

Re: Copiar material d'un curs a un altre

by MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Anna,

quan vols importar part d'un curs, no has de triar categoria, sinó buscar el curs. Des del curs destí, vas a l'opció d'importar i cerques el curs buscant pel nom. Un cop inicies el procés d'importació, ja podràs triar quines parts vols importar.


Fins ara,

Mònica