Ocupació d'espai al disc

Ocupació d'espai al disc

per JOSEP MARIA MONTCADA ESCUBAIRO -
Nombre de respostes: 3
Bon dia,

El moodle del meu centre em farà tornar boig!!!!

Us explico el cas pas per pas:
  1. Fa uns dies vaig rebre un missatge que estàvem al 92%
  2. Vaig esborrar un curs que pesava molt i que no utilitzem durant el primer quadrimestre. Amb això vaig aconseguir passar al 78%
  3. Vaig fer una sessió amb els professor sobre la utilització del drive i els vaig explicar com buidar els seus cursos i enllaçar al drive.
  4. Tot i així vaig demanar més espai a través de l'espai de gestió.
  5. Ahir vaig comprovar que encara érem al 78% i em vaig apuntar quant ocupava cada curs per buidar els que més pesen.
  6. Avui rebo un missatge que estem al 93%, comprovo els cursos i resulta que ocupen exactament el mateix que ahir!!!! La pàgina d'inici on hi tinc penjada una notícia ocupa 1.25Gb, fa uns dies ocupava 0 Gb. I per acabar-ho d'arreglar el moodle suma malament (vegeu imatge)

Què puc fer???


El meu centre és http://agora-eoi.xtec.cat/eoiguixols/moodle/
En resposta a JOSEP MARIA MONTCADA ESCUBAIRO

Re: Ocupació d'espai al disc

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep,
gràcies al teu missatge hem detectat un error en l'informe d'ocupació dels Moodle, per això et surt que la primera plana ocupa 1.25GB. Aquest error quedarà resolt a la propera pujada.

De moment us hem ampliat la quota del Moodle tal i com havíeu sol·licitat.

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Ocupació d'espai al disc

per JOSEP MIS ESCOLA -
Hola Mònica, aquest cap de setmana hem demanat una ampliació de quota. Primer vam mirar que no hi haguessin còpies del Moodle 1.9 per esborrar, etc. No em vaig fixar en l'ocupació de la primera plana però al veure aquest fil del fòrum ho he fet i... 3,07 GB!! És també un error? quan dius que quedarà resolt a la propera pujada, a què et refereixes?

Gràcies per tot plegat.

Josep Mis
Institut Miquel Martí i Pol (Cornellà)
En resposta a JOSEP MIS ESCOLA

Re: Ocupació d'espai al disc

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep,
la propera pujada vol dir la propera actualització d'Àgora, encara no hi ha data prevista. De moment el que hauríeu de fer és fixar-vos en la informació que surt a la primera línia de l'informe d'ocupació i no feu gaire cas a la mida dels cursos.

Actualment s'estan utilitzant 4685 MB dels 7000 MB disponibles, dels quals, aproximadament.

Fins ara,
Mònica