Missatges

Missatges

per M.carmen Portoles Montel -
Nombre de respostes: 12
Hola Mònica,

Al curs del Moodle de l'EOI Lleida English 5 Blended Tere Cots amb el codi ll5en010dc els alumnes no reben cap missatge quan la professora introdueix alguna retroacció. En un parell d'ocasions han rebut els missatges però generalment no els reben mentre que a la resta de cursos no hi ha cap problema. Us agraïria que m'orientéssiu ja que és molt còmodo que els alumnes rebin una alerta quan el professor introdueix unes correccions.

Gràcies.

Carme
En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Missatges

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carme,
els missatges es reben depenent de la configuració que tingui cada alumne/a al seu perfil, per exemple, si no han tocat cap paràmetre si estan connectats al Moodle no reben aquest avís per correu electrònic.

De totes maneres si ens passes un usuari concret que sí que rep avisos a un curs i no al teu podem mirar d'esbrinar si hi ha algun problema.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatges

per M.carmen Portoles Montel -
Hola Mònica,

Els alumnes que no reben les notificacions són concretament els del grup de la Tere Cots. Agafem per exemple l'alumne Jesús Martinez Chacón per a que hi puguis fer una ullada mentre que al meu curs 'English 4 M. Carmen Portolés' els meus alumnes i jo els rebem. Només dir que el curs de la Tere és un curs importat del Moodle anterior i el meu en canvi ha estat creat nou aquest curs.Potser no té res a veure però m'estimo més comentar-t'ho. Penso que tots els paràmetres són correctes però potser alguna cosa està malament.

Gràcies i salutacions,

Carme 


En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Missatges

per M.carmen Portoles Montel -
Hola Mònica,

Sento molestar-te una altra vegada. No sé si has pogut mirar què passa amb aquests usuaris que et comento al missatge anterior però hi ha algun paràmetre que jo com a administradora pugui activar per fer alguna altra prova? Jo mateixa estic fent un curs online i va molt bé quan reps al correu electrònic un misatge informant-te que el teu tutor ha introduït una retroacció.

Gràcies i salutacions,

Carme
En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Missatges

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carme,
no hem trobat cap paràmetre erroni en el curs que faci que no s'enviïn els missatges. Estem intentant esbrinar quin pot ser el motiu, quan tinguem alguna resposta us ho farem saber a través d'aquest mateix fil.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatges

per M.carmen Portoles Montel -
En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Missatges

per M.carmen Portoles Montel -
Hola de nou,

Em comenta la Tere Cots que els alumnes que no reben mai cap notificació són els del grup ll5en012dc.
És a dir, el grup ll5en011dc sí que reben els missatges però no els del grup ll5en012dc. Et passo el nom d'una alumna d'aquest grup: Silvia Marco Barri. L'alumne que t'havia passat en un missatge anterior en principi està dins del grup que sí que rep els missatges. És tot un misteri perquè tots dos grups formen part del curs ll5en010dc.

Gràcies i salutacions,

Carme


En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Missatges

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carme,
L'alumna que està tenint problemes té adreça hotmail que en ocasions ha generat incidències. Podríeu demanar-li que miri al correu brossa?

Per altra banda, ens podríeu faciliar algun alumne més que no rebi els missatges?

I finalment una altra pregunta, els alumnes que no reben els missatges, reben un correu electrònic quan se'ls envia un missatge a través de missatgeria privada?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatges

per M.carmen Portoles Montel -
Hola Mònica,

Els alumnes d'aquest grup sí que reben els missatges interns però no reben mai els missatges alertant-los de les noves notificacions. És ben estrany perquè l'altre grup del mateix curs (ll5en011dc)  sí que els rep. Et passo els noms de tres alumnes més que tenen problemes amb les notificacions: Iris Castells Meda,  M. Jesús Fraile García i Marc Labrador Farré.

Gràcies i salutacions,

Carme
En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Missatges

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carme,
hem estat investigant una mica més i hem vist que tots els usuaris que facilites tenen adreça de correu de hotmail, potser el problema ve d'aquí. Hauríeu de dir a aquests alumnes que no reben els missatges que facin una ullada al correu brossa, pot ser que els missatges estiguin allà.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatges

per M.carmen Portoles Montel -
Hola,

Li comentaré a la Tere i que parli amb els alumnes. Tan de bo que fos tan senzill com això.

Moltes gràcies,

Carme