Ens podem carregar els fitxers heretats quan tot funciona?

Ens podem carregar els fitxers heretats quan tot funciona?

par JOSEP MARIA MONTCADA ESCUBAIRO,
Nombre de réponses : 4
Hola,

Fa tres dies que rebo el missatge que tenim el moodle gairebé ple i estic intentant fer neteja i esborrar fitxers innecessaris.

Tots els cursos que tenim al centre han estat restaurats del Moodle 1.9 i per tant tenen carpeta de fitxers heretats.

Avui he fet la prova d'esborrar tots els fitxers que es trobaven a la carpeta de fitxers heretats d'un curs de proves i ha passat una cosa molt estranya, tot i haver esborrat els fitxers, els recursos que suposadament apuntaven a aquests fitxers continuen funcionant.

Això és normal? Això vol dir que en la restauració el moodle 2 ha vinculat els recursos a un fitxer i n'ha fet una còpia a la carpeta de fitxers heretats? Si és així, podem esborrar la carpeta de fitxers heretats?

Pep
En réponse à JOSEP MARIA MONTCADA ESCUBAIRO

Re: Ens podem carregar els fitxers heretats quan tot funciona?

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola Pep,
la gestió de fitxers és un dels canvis més importants al Moodle 2. En principi, quan els fitxers no es fan servir a cap lloc del curs, aquests s'esborren automàticament passats uns dies. Per tant, la nostra recomanació, és que no esborreu els fitxers tot i que penseu que no es fan servir.

En cas que necessiteu més espai podeu fer la sol·licitud d'ampliació i si compliu els requeriments (no tenir còpies de seguretat, per exemple) us farem l'ampliació perquè no tingueu problemes per treballar.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Ens podem carregar els fitxers heretats quan tot funciona?

par JOSEP MARIA MONTCADA ESCUBAIRO,
Hola Mònica,

Gràcies per la teva resposta.
Com ho haig de fer per sol·licitar més espai? Jo sóc d'EOI i tenim un àgora específic. Quan entro a l'espai de gestió amb qualsevol dels dos perfils (el del centre i el personal) no m'apareix el menú per fer la sol·licitud. Tinc la impressió que no m'he donat d'alta. Com ho haig de fer?

Pep
En réponse à JOSEP MARIA MONTCADA ESCUBAIRO

Re: Ens podem carregar els fitxers heretats quan tot funciona?

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola Pep,
les EOI heu d'accedir a un portal diferent, el trobareu a l'enllaç http://agora-eoi.xtec.cat/portal.

En aquests moments a la vostra EOI no heu definit cap gestor per al portal que pugui fer la sol·licitud. Trobareu tota la informació sobre els gestors a les següents preguntes més freqüents:

Fins ara,

Mònica