wikis desaparegudes

wikis desaparegudes

de Alejandro Masana Batalla -
Número de respuestas: 8
Hola
Al curs de FiQ de 3r d'ESO del nostre moodle d'àgora
https://agora.educat1x1.cat/escolashalom/moodle/login/index.php
vaig posar una wiki a cada tema per tal que els alumnes deixessin escrit el més important de cada sessió i així tenir uns apunts conjunts. Del tema 1 i del Tema 2 van escriure coses perquè ho vaig veure fa temps.
El problema és que ara em trobo amb aquestes wikis buides i quan miro l'historial si que trobo aportacions , però no a l'hora de consultar la wiki no surt res.
Gràcies per la vostra ajuda
En respuesta a Alejandro Masana Batalla

Re: wikis desaparegudes

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola Alejandro,
pel que hem pogut veure, teniu el curs definit per gurps separats i en canvi, no hi ha grups. Les wikis, alguna està configurada per gurps visibles, una altra per grups separats... potser el problema ve d'aquí.

Donat que el curs no té grups intenta deixar-ho tot configurat sense grups a veure si funciona correctament.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: wikis desaparegudes

de Alejandro Masana Batalla -
Hola Mònica
Ja he configurat les wikis i el curs sense grups. No obstant segueixen sense aparèixer les aportacions. Per altra banda, a la primera wiki, que S'anomena "wikis de les unitats" si que es conserva tot el que van escriure..... No entenc res.
Gracies pel teu ajut
En respuesta a Alejandro Masana Batalla

Re: wikis desaparegudes

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola Alejandro,
no hem trobar forma de veure el contingut anterior d'aquests wikis i per tant, no el podem recuperar, mirant l'historial és com si mai hagués hagut contingut.

Per tal d'evitar problemes amb aquests wikis que semblen malmesos, el més recomanable seria crear-ne de nous per tal de tornar-hi a treballar.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: wikis desaparegudes

de Alejandro Masana Batalla -

Hola de nou

Ja vaig canviar les wikis. Aquest cop t'escric perquè els alumnes poden veure la wiki només quan l'editen, pero a "mostra" els hi surt "no podeu veure aquesta pàgina". (veure wiki del tema 5).

Gràcies

 

 

En respuesta a Alejandro Masana Batalla

Re: wikis desaparegudes

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola Alejandro,

ens podries facilitar l'enllaç al curs i al wiki concret on està el problema?

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: wikis desaparegudes

de Alejandro Masana Batalla -

Hola Mònica , l'adreça és la que figura al principi de la conversa, al curs de FIQ 3eso, la wiki és la del tema 5 . Moltes gracies 

En respuesta a Alejandro Masana Batalla

Re: wikis desaparegudes

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola Alejandro,

pel qu hem pogut veure, el curs el tens configurat "sense grups" i en canvi, el wiki està configurat per grups separats. Donat que el curs no té grups, hauries de canviar el paràmetre del wiki i posar també "sense grups". Segurament fent això l'alumnat ja podrà veure el contingut.

Fins ara,
Mònica