icona inseri imatge

icona inseri imatge

per MIQUEL XARAU PEREZ -
Nombre de respostes: 4
Bon dia!!
Tinc problemes amb el moodle del ceip pau casals de Vacarisses. Quan edito o intento fer qualsevol cosa amb els cursos, no surt icona d'inceri una d'imatge.
Que puc fer fer per fer que surti?
No és l'ordinador perquè amb d'altres moodles si que funcionen, ni el curs perquè en els altres tampoc m'apareix

Falta l'icone en el menú de inseri imatge



TrebuchetArialCourier NewGeorgiaTahomaTimes New RomanVerdanaImpactWingdings
1 (8 pt)2 (10 pt)3 (12 pt)4 (14 pt)5 (18 pt)6 (24 pt)7 (36 pt)
Encapçalament 1Encapçalament 2Encapçalament 3Encapçalament 4Encapçalament 5Encapçalament 6NormalAdreçaPreformatat
Langaaabaeafamarasayazbabebgbhbibnbobrbscacechcocscucvcydadedzeleneoeseteufafifjfofrfygagdglgngugvhahehihohrhuhyhziaidieikisitiujajwkakikjkkklkmknkokskukvkwkylalblnloltlvmgmhmimkmlmnmomrmsmtmynanbndnengnlnnnonrnvnyocomorospaphpiplpsptpt-brqurmrnrorurwsascsdsesgsiskslsmsnsosqsrssstsusvswtatetgthtktltntrtstttwtyugukuruzvivowoxhyizazhzuMultiaa ab ae af am ar as ay az ba be bg bh bi bn bo br bs ca ce ch co cs cu cv cy da de dz el en eo es et eu fa fi fj fo fr fy ga gd gl gn gu gv ha he hi ho hr hu hy hz ia id ie ik is it iu ja jw ka ki kj kk kl km kn ko ks ku kv kw ky la lb ln lo lt lv mg mh mi mk ml mn mo mr ms mt my na nb nd ne ng nl nn no nr nv ny oc om or os pa ph pi pl ps pt pt-br qu rm rn ro ru rw sa sc sd se sg si sk sl sm sn so sq sr ss st su sv sw ta te tg th tk tl tn tr ts tt tw ty ug uk ur uz vi vo wo xh yi za zh zu
ed_format_bold.gif
ed_format_italic.gif
ed_format_underline.gif
ed_format_strike.gif

ed_format_sub.gif
ed_format_sup.gif

ed_wordclean.gif

ed_undo.gif
ed_redo.gif
ed_align_left.gif
ed_align_center.gif
ed_align_right.gif
ed_align_justify.gif

ed_left_to_right.gif
ed_right_to_left.gif

ed_list_num.gif
ed_list_bullet.gif
ed_indent_less.gif
ed_indent_more.gif

ed_color_fg.gif
ed_color_bg.gif

ed_hr.gif
ed_anchor.gif
ed_link.gif
ed_unlink.gif
ed_nolink.gif

insert_table.gif
em.icon.dragmath.gif
em.icon.smile.gif
icon_ins_char.gif
ed_replace.gif

ed_html.gif

fullscreen_maximize.gif


En resposta a MIQUEL XARAU PEREZ

Re: icona inseri imatge

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Miquel!

Ostres! És molt curiós perquè hem provat d'accedir a diferents espais Moodle i només ens hem trobat aquest problema al vostre. Vols dir que no heu tocat res de la configuració del Moodle que hagi pogut ocasionar aquest problema? Sense una mica més d'informació sobre això és mooolt difícil trobar l'origen del problema!

Bezos i abrasos,

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: icona inseri imatge

per MIQUEL XARAU PEREZ -
Hola companys!!1

Si que és curios però no ser que he tocat, no hi ha cap manera de borrar-ho tot i deixar-lo tal i com estava al principi? Fins ara només hem fet proves, potser si que he tocat algo però ho he revissat tot i jo no he vist res.

gràcies , espero algun salvador,jeje
En resposta a MIQUEL XARAU PEREZ

Re: icona inseri imatge

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Miquel!
Ja està solucionat! A l'apartat Administració/Aparença/Editor HTML havíeu marcat com a ocult aquest botó (us adjuntem una imatge perquè veieu a què ens referim). Ara ja està desmarcat i, per tant, torna a aparèixer el botó per permet inserir imatges.
Bezos i abrasos,
Sara
Fitxer adjunt ceippaucasals_imatge.png