quaderns virtuals

quaderns virtuals

per Paz González -
Nombre de respostes: 3
Hola companys
No se si estem fent alguna cosa malament, però els quaderns virtuals ens estan donant problemes amb la nova versió del moodle.
Per un costat surt molt sovint un missatge d'error, cosa que fa que el procés de realització sigui molt lent i per un altre no queda reflectida al moodle la qualificació.
Salutacions
Paz
En resposta a Paz González

Re: quaderns virtuals

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Paz,
per tal que els QV us funcionin correctament, de forma provisional els heu de configurar pujant el fitxer en comptes de posant l'enllaç, si ja ho esteu fent així ens podeu passar l'enllaç al curs on està aquest quadern i ens ho mirem.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: quaderns virtuals

per Paz González -
Hola Mònica!
Això està passant tant als QV configurats amb l'URL com als que es troben pujat el fitxer. T'envio l'enllaç:
http://agora.xtec.cat/ies-vilassar/moodle/course/view.php?id=62&notifyeditingon=1
En aquest curs està penjat el fitxer corresponent al quadern virtual dels minerals.
El de les roques està com a URL externa.
Veig que ara si que m'ha quedat registrat, en el dels minerals el que ha fet un alumne que vaig designar com alumne prova.
Pot ser ahir quan estava mirant de resoldre aquest problema que m'havien plantejat uns companys, no em deixava la pàgina dels quaderns virtuals fer el lliurament.
Ja us comentaré.
Salutacions i moltes gràcies.
Paz

En resposta a Paz González

Re: quaderns virtuals

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Paz,
en el cas que us torneu a trobar que el QV no us funciona us recomanem descarregar-lo de nou de la biblioteca o de l'editor (en el cas que sigui vostre) i tornar-lo a afegir al Moodle. Si tot i això els problemes persisteixen ens ho comenteu de nou.

Fins ara,
Mònica