Esborrar fitxers

Esborrar fitxers

per Mariona Rodriguez Vilalta -
Nombre de respostes: 5
Hola, una petita qüestió. Com es pot fer per esborrar fitxers del moodle2. És a dir, amb les versions anteriors anaves a fitxers i els esborraves, ara, on cal anar i si els esborres directament del tema on estan enllaçats s'esborren del moodle? , perquè amb els anteriors s'havien de fer dos passos,

Bé, ja direu

Mariona
En resposta a Mariona Rodriguez Vilalta

Re: Esborrar fitxers

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mariona,
quan un fitxer fa uns dies que no es fa servir a cap curs del Moodle s'esborra de forma automàtica. No cal fer dos passos com calia abans.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Esborrar fitxers

per Mariona Rodriguez Vilalta -
o sigui que jo borro els fitxers dels cursos i ja es borraran del moodle ells solets, oi?
Doncs perfecte, perquè ens ha arribat un missatge conforme tenim el 86% ocupat i crec que farem una mica de neteja, abans de demanar l'ampliació, que sempre hi som a temps.

Mariona
En resposta a Mariona Rodriguez Vilalta

Re: Esborrar fitxers

per MONICA GRAU PRIETO -
Perfecte Mariona,
tingues en compte que l'esborrat no és immediat, que pot trigar uns dies a fer-se efectiu.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Esborrar fitxers

per FRANCISCO J. SANCHEZ CARAZO -
Un dubte respecte al tema d'esborrar fitxers. Jo utilitzo molt el recurs de que els alumnes m'enviïn fitxers que jo després qualifico. Fins ara, amb el Moodle 1.9, quan acabava el trimestre esborrava manualment els fitxers que m'havien enviat, però sense eliminar les tasques per no eliminar les qualificacions i els comentaris que havia posat.
Si no ho he entès malament ara no hi ha forma d'esborrar aquests fitxers sense esborrar les tasques des d'on s'han enviat (i les seves qualificacions). És així?
En resposta a FRANCISCO J. SANCHEZ CARAZO

Re: Esborrar fitxers

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola F. Javier,
tal i com expliques, al Moodle 2 els fitxers de les tasques només els pot esborrar l'alumne/a el professor no els pot esborrar.

Fins ara,
Mònica