Scorms hot potatoes al moodle

Scorms hot potatoes al moodle

per Cristina Mallol Macau -
Nombre de respostes: 6
Hola, tinc un dubte: he creat el meu primer examen amb el hot potatoes, és un scorm de diverses activitats, i l'he linkat amb el moodle. El problema és el resultats que es mostren al moodle. Si l'alumne ha acabat els diferents exercicis es fa la mitja de tots i tot és correcte. Si l'alumne ha deixat algun exercici de l'scorm sense finalitzar, es fa la mitja dels exercicis finalitzats i els que no ha finalitzat l'alumne, no se'ls dóna cap valor, és com si no hi fossin. Em podríeu dir com puc fer-ho per forçar que es doni un valor als exercicis inacabats de l'scorm? Moltes gràcies.
En resposta a Cristina Mallol Macau

Re: Scorms hot potatoes al moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Cristina,
pel que sembla aquest deu ser el comportament del HotPotatoes ja que la forma de qualificar ve definida pel mòdul. Si vols ens pots passar l'enllaç al curs i al HotPotatoes concret al que et refereixes per tal de fer una ullada.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Scorms hot potatoes al moodle

per Cristina Mallol Macau -
Hola,
doncs sí, us passo l'enllaç i em faríeu un gran favor si us ho puguéssiu mirar.

aquest és el lloc del moodle
http://agora.educat1x1.cat/insvilafant/moodle/course/view.php?id=264
(és l'scorm)

aquí és per les qualificaions
http://agora.educat1x1.cat/insvilafant/moodle/mod/scorm/report.php?id=4841

moltes gràcies

cristina
En resposta a Cristina Mallol Macau

Re: Scorms hot potatoes al moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Cristina,
pel que hem pogut provar aquest és el comportament per defecte. A continuació et poso les 4 formes de qualificar que s'ofereixen:

Mètode de qualificació

El mètode de qualificació defineix com es qualifica un intent en l'activitat determinada. Hi ha quatre mètodes:
  • Nombre SCO
    Aquest mode mostra el nombre de SCO que s'han passat/completat dins l'activitat. El valor màxim és el nombre de SCO.
  • Qualificació més alta
    La pàgina de qualificacions mostrarà la puntuació més alta obtinguda per cada usuari en tots els SCO que hagi completat.
  • Qualificació mitjana
    Si trieu aquest mode, Moodle calcularà la mitjana de totes les puntuacions.
  • Suma de qualificacions
    En aquest mode se sumen totes totes les puntuacions.
Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Scorms hot potatoes al moodle

per Cristina Mallol Macau -
Hola Monica,

Sí, això ja ho havia trobat. M'interessa la qualificació mitjana, però el problema és que si els alumnes no han fet algún dels exercicis de l'scorm, ho passa per alt. Un exemple: un alumne que hagi contestat completament bé 2 exercicis i n'hagi deixat 5 sense contestar tindrà la puntuació màxima: 100. I això no hauria de ser així. Com puc fer que els que no es contestin puntuin com a 0 per exemple?

Moltes gràcies per l'ajuda
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Scorms hot potatoes al moodle

per Cristina Mallol Macau -
Hola Monica,

Sí, això ja ho havia trobat. M'interessa la qualificació mitjana, però el problema és que si els alumnes no han fet algún dels exercicis de l'scorm, ho passa per alt. Un exemple: un alumne que hagi contestat completament bé 2 exercicis i n'hagi deixat 5 sense contestar tindrà la puntuació màxima: 100. I això no hauria de ser així. Com puc fer que els que no es contestin puntuin com a 0 per exemple?

Moltes gràcies per l'ajuda
En resposta a Cristina Mallol Macau

Re: Scorms hot potatoes al moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Cristina,
tal i com et deia no hem trobat la forma de canviar això, és el comportament per defecte d'aquest tipus d'activitat. Com no és un mòdul que hàgim fet nosaltres no podem canviar aquests paràmetres.

Fins ara,
Mònica