missatgeria i rols

missatgeria i rols

per Montserrat Basarte Lorente -
Nombre de respostes: 13
Hola,

Estic tenint problemes amb la missatgeria, alguns alumnes reben el missatges enviats pel moodle al seu correu electrònic sense cap problema, però d'altres no ho reben el missatges (Ejemple: A-Sarita Vasquez, A-Gloria Tabares, i un quants alumnes de PPCFS)

Per altre banda, els últims alumnes que he matriculat en Competic 1 ( A-Sarita Vasquez o B-Eduardo Torres), quan entren a la tasca inicial del curs Competic 1-Inici, veuen el mateix que quan entro jo com admin, o sigui: estat de la tramesa (amb tota la informació del que han fet tots els alumnes).... i la resta dels alumnes no veuen aquesta informació. Tots tenen rol d'alumne només.

No trobo la manera de solucionar-ho. Em podeu donar un cop de mà?

Salutacions

Montse
En resposta a Montserrat Basarte Lorente

Re: missatgeria i rols

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola MOntse,

Estic tenint problemes amb la missatgeria, alguns alumnes reben el missatges enviats pel moodle al seu correu electrònic sense cap problema, però d'altres no ho reben el missatges (Ejemple: A-Sarita Vasquez, A-Gloria Tabares, i un quants alumnes de PPCFS)

Pel que hem vist aquests alumnes tenen configurada la missatgeria per no rebre per correu electrònic els missatges privats quan estan connectats al Moodle. Segurament per això alguns no ho reben.

Per altre banda, els últims alumnes que he matriculat en Competic 1 ( A-Sarita Vasquez o B-Eduardo Torres), quan entren a la tasca inicial del curs Competic 1-Inici, veuen el mateix que quan entro jo com admin, o sigui: estat de la tramesa (amb tota la informació del que han fet tots els alumnes).... i la resta dels alumnes no veuen aquesta informació. Tots tenen rol d'alumne només.

Hem entrat com a aquestes alumnes que dius i no hem aconseguit veure el que expliques, la tasca la veuen com alumne/a no com a admin. Podries enviar-nos una captura de pantalla?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: missatgeria i rols

per Montserrat Basarte Lorente -
Hola Mònica

Pel que hem vist aquests alumnes tenen configurada la missatgeria per no rebre per correu electrònic els missatges privats quan estan connectats al Moodle. Segurament per això alguns no ho reben.

Com canvio aquesta configuració?


Per altre banda, els últims alumnes que he matriculat en Competic 1 ( A-Sarita Vasquez o B-Eduardo Torres), quan entren a la tasca inicial del curs Competic 1-Inici, veuen el mateix que quan entro jo com admin, o sigui: estat de la tramesa (amb tota la informació del que han fet tots els alumnes).... i la resta dels alumnes no veuen aquesta informació. Tots tenen rol d'alumne només.

Ara ho veig correctament, si em torna a passar t'enviaré una captura de pantalla

Salutacions

Montse
En resposta a Montserrat Basarte Lorente

Re: missatgeria i rols

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Montse,
pots canviar els paràmetres per defecte anant a Administració del lloc ► Connectors ► Missatges de sortida ► Sortides de missatge per defecte. Tingues en compte però, que els usuaris poden modificar-ho al seu perfil encara que tu per defecte ho configuris així.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: missatgeria i rols

per Montserrat Basarte Lorente -
Hola Mònica

Per altre banda, els últims alumnes que he matriculat en Competic 1 ( A-Sarita Vasquez o B-Eduardo Torres), quan entren a la tasca inicial del curs Competic 1-Inici, veuen el mateix que quan entro jo com admin, o sigui: estat de la tramesa (amb tota la informació del que han fet tots els alumnes).... i la resta dels alumnes no veuen aquesta informació. Tots tenen rol d'alumne només.

Hem entrat com a aquestes alumnes que dius i no hem aconseguit veure el que expliques, la tasca la veuen com alumne/a no com a admin. Podries enviar-nos una captura de pantalla?


Estic a l'aula i amb un alumne (l'Eduardo) i quan entra a la tasca 1 del competic 1- inici es torna a veure com ho veu l'admin. T'envio un fitxer adjunt amb la captura de pantalla.


Salutacions

Montse

Fitxer adjunt Tasca_inicial.JPG
En resposta a Montserrat Basarte Lorente

Re: missatgeria i rols

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Montserrat,
a la captura que adjuntes el que es veu és el que ha de veure l'alumne, és la seva tramesa i li informa a quin grup pertany, l'estat de la seva tramesa, l'estat de la qualificació, el temps que s'ha tramés tard... i fins i tot, pot editar la tramesa.

He fet una captura del que veus tu com a professora editora perquè vegis que és diferent (veuràs que apareix l'enllaç per qualificar les trameses).

Fins ara,
Mònica


Fitxer adjunt Captura_de_2013-10-17_08_36_57.png
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: missatgeria i rols

per Montserrat Basarte Lorente -
Hola Mònica, 

Ho he tornat a mirar i tens raó, jo veig el mateix que a la captura de pantalla que m'has enviat,  però la resta dels alumnes ho veuen el mateix que l'Eduardo. Potser depen de si l'alumne ha enviat la tramesa o no ????
Per cert, he entrar com gabriela i es veu la tramesa d'Eduardo!!!! 

Fitxer adjunt tasques_Sofia.JPG
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: missatgeria i rols

per Montserrat Basarte Lorente -
Hola Mònica

M'estic tornant una mica "talela" amb el nou moodle, és bastant diferent a l'àntic.

Continuo amb la tasca inicial del Competic 1. Quan un alumne envia una tramesa, a un altre alumne li apareix la tramesa d'un company, i si volen editar la seva tramesa es troben el text del company. Hem provat de canviar el text i es veu que molts tenen la mateixa tramesa. 

Fitxer adjunt tramesa_1.jpg
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: missatgeria i rols

per Montserrat Basarte Lorente -
Hola Mònica

T'envio la part de sota de les trameses

Salutacions

Montse
Fitxer adjunt tramesa_2.jpg
En resposta a Montserrat Basarte Lorente

Re: missatgeria i rols

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Montserrat!

El problema és que has configurat la tasca perquè l'alumnat faci el lliurament en grup (com podràs veure a la captura de pantalla adjunta al final d'aquest missatge). Si es tracta d'una tasca "normal" en que cada persona ha de fer un lliurament independent, hauries de modificar aquest paràmetre.

Pots consultar més informació sobre les tasques en grups a aquesta pràctica dels materials que es van crear per les sessions tècniques de suport al a migració al Moodle 2: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/jtm2/bloc_4/practica_3

Una abraçada,
Sara
Fitxer adjunt agora_tramesagrups.png
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: missatgeria i rols

per Montserrat Basarte Lorente -

Moltes gràcies Sara.

Ja he fet el canvi en la configuración de la tasca. Ara, comprovaré si puc veure les trameses de cada alumne.

Per cert, en aquest fòrum de l'Àgora, tinc activada l'opció Envia'm còpia dels missatges d'aquest fórum per correu electrònic i jo no rebro cap missatge d'aquest fórum per correu electrònic. Sempre he de conectar amb l'Àgora per saber si tinc respostes.

Salutacions

Montse

En resposta a Montserrat Basarte Lorente

Re: missatgeria i rols

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Montse!

Ja he fet el canvi en la configuración de la tasca. Ara, comprovaré si puc veure les trameses de cada alumne.

Perfecte! Si detectes algun altre problema ja ens diràs.

Per cert, en aquest fòrum de l'Àgora, tinc activada l'opció Envia'm còpia dels missatges d'aquest fórum per correu electrònic i jo no rebro cap missatge d'aquest fórum per correu electrònic. Sempre he de conectar amb l'Àgora per saber si tinc respostes.

Sobre aquest tema trobaràs un comentari de la Mònica en aquest altre fil. Estem treballant per intentar-ho solucionar però, de moment, estem prioritzant l'actualització d'aquest portal a la versió 2 del Moodle.

Una abraçada,
Sara