Afegir una activitat Hot Potatoes

Afegir una activitat Hot Potatoes

per TERESA TORNÉ TOMÀS -
Nombre de respostes: 8
Hola a tothom,

he creat un control amb 10 activitats de diferent tipus amb el Hot Potatoes. Després, he creat un The Masher afegint els 10 fitxers creats. Tinc alguns dubtes perquè ho he provat de diferents maneres i em dóna sempre error (Al registre de Hot Potatotes manca el tipus d'origen)...
  • com he de desar aquest The Masher perquè el pugui pujar a Moodle?
  • he de pujar només aquest arxiu o tota la carpeta on estan totes les activitats i imatges?
  • com ho faig perquè em surtin amb l'ordre que jo vull?
Perdoneu la meva ignorància però és el primer cop que ho faig i no me'n surto... Algú em pot ajudar??

Gràcies!!
En resposta a TERESA TORNÉ TOMÀS

Re: Afegir una activitat Hot Potatoes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Teresa,
ens podries adjuntar un fitxer zip amb tots els fitxers necessaris per poder fer proves?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir una activitat Hot Potatoes

per TERESA TORNÉ TOMÀS -
ok, us adjunto tota la carpeta

gràcies!

Teresa
En resposta a TERESA TORNÉ TOMÀS

Re: Afegir una activitat Hot Potatoes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Teresa,
pel que he pogut veure has d'afegir una activitat tipus hot potatoes i pujar el zip que conté els HTML directament. Un cop el puguis el podràs descomprimir i triar el fitxer index.htm com a fitxer principal.

L'activitat número 5 dóna un error així que suposo que hauràs de tornar a fer els html.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir una activitat Hot Potatoes

per TERESA TORNÉ TOMÀS -
Hola Mònica,

finalment vaig poder pujar tot un control fet amb 10 activitats Hot Potatoes i he aconseguit que funcionen fins al final. A cada activitat et dóna el resultat, però, en acabar, no et dóna la qualificació final... Avui ho he provat amb tots els alumnes i quan miro les qualificacions (el qualificador), resulta que a molts no els hi posa cap resultat i a altres els posa el 100% quan sé del cert que no ho és... No sé si és que jo no sé configurar bé els paràmetres o és un error del Moodle...

El deixo l'enllaç a la la classe. L'activitat és el Control tema 1 que veuràs al final del tema. Si mires les qualificacions, veuràs el que vull dir... 

Llàstima, estava il·lusionada en posar en marxa l'assignatura de medi de 5è i de 6è, però no sé si me'n sortiré d'una forma que sigui efectiva...

Ja em direu si puc fer jo alguna altra cosa.

Gràcies de nou!!
En resposta a TERESA TORNÉ TOMÀS

Re: Afegir una activitat Hot Potatoes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Teresa,
hem fet diverses proves i no hem aconseguit que cap intent del Hot Potatoes es desés al qualificador.

Hem vist que també heu fet servir un qüestionari amb el mateix examen. La nostra recomanació seria que feu servir aquest mètode ja que és molt més fiable.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir una activitat Hot Potatoes

per TERESA TORNÉ TOMÀS -
Hola Mònica, 

això és el que vaig haver de fer... un qüestionari directament a Moodle, i això sí funciona, però és una llàstima perquè fer-ho amb el Hot Potatoes en local és molt còmode. Ja n'anirem aprenent...

Gràcies per tot!!
Teresa