Duplicar qüestionaris. Error base de dades

Duplicar qüestionaris. Error base de dades

von carles fornas -
Anzahl Antworten: 4
Bon dia
Farà unes jornades que estic tenint un problema que abans no tenia. No puc duplicar qüestionaris, ni puc fer còpies de seguretat on els qüestionaris en formin part. Apareix un error de "base de dades"

El curs en qüestió és:
http://agora.xtec.cat/escpiabalmes/moodle/course/view.php?id=262
i m'ha fallat en el qüestionari:
QüestionariOcult per a l'estudiantat: C4 Mòdul2 (format bàsic de pagina, impressió de documents)
i és un curs nou de trinca d'aquest any. No hi ha res provinent del moodle 1.9.

He entrat com a administrador i he actualitzat el que es demanava, així i tot em continúa fallant la duplicació.

NOTA: He tingut diversos problemes de base de dades, que ja esteu analitzant, amb cursos provinents del moodle 1.9

Moltes gràcies
Carles Fornas
Escola Pia Balmes
http://agora.xtec.cat/escpiabalmes/moodle/
Als Antwort auf carles fornas

Re: Duplicar qüestionaris. Error base de dades

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carles,
avui hem aconseguit fer una còpia de seguretat del qüestioinari. Potser ha estat un problema puntual. Podries tornar a provar-ho i ens confirmes si l'error persisteix?

FIns ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Duplicar qüestionaris. Error base de dades

von carles fornas -
Em falla la còpia directa. La que es fa amb la icona que sembla dues quartilles, una davant de l'altra.

S'ha produït un error en llegir a la base de dades

Carles Fornas
Escola Pia Balmes
Als Antwort auf carles fornas

Re: Duplicar qüestionaris. Error base de dades

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carles,
estem intentant trobar el motiu del problema. En quant sapiguem alguna cosa t'ho farem saber en aquest mateix fil.

Fins ara,
Mònica
Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: Duplicar qüestionaris. Error base de dades

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carles,
ja hem donat amb el problema que hi havia en duplicar el qüestionari al vostre Moodle, la qüestió és que heu copiat directament les imatges, enlloc de pujar-les al Moodle. Per tal de solucionar el problema hauríeu de pujar les imatges i substituir-les per les que hi ha actualment.

Ja ens confirmareu que fent això funciona correctament, i si no és així ens ho dieu i ens ho tornem a mirar.

Fins ara,
Mònica