Agrupaments

Agrupaments

per Paz González -
Nombre de respostes: 2
Hola bona tarda!
No sé si en aquest moment la memòria em falla, però crec que en la plataforma antiga quan tu creaves agrupaments, després podies fer que tant els recursos com les tasques les puguessin visualitzar o tot el grup o només un determinat agrupament.
Previament havies de tenir habilitat a l'administració del lloc dins de l'apartat miscel·lània i dins de l'apartat experimental, la creació d'agrupaments.
A la nova plataforma, sembla que això ja és possible, es poden crear agrupaments dins de cada curs, però després no aconsegueixo que els recursos pugui adreçar-los a un determinat agrupamnet d'alumnes.

Si que en una tasca, m'ha deixat seleccionar un determinat agrupament.
Si em podeu explicar com funciona això en aquesta plataforma.
Salut
Paz G.
En resposta a Paz González

Re: Agrupaments

per carles fornas -
Bon dia

En aquest enllaç hi ha una demanda similar. A mí també m'aniria de fàbula la utilització dels agrupaments, però per ara sembla que pot ser!

http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=36905&parent=137348

Carles Fornas
Escola Pia Balmes
En resposta a carles fornas

Re: Agrupaments

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Paz i Carles,
com bé diu a l'altre fil de moment no està previst activar aquesta funcionalitat. Una opció que teniu és fer servir les activitats condicionals per tal que uns determinats alumnes accedeixin a una tasca determinada.

Per fer-ho cal el següent:
  1. Crear una tasca oculta per discriminar (l'alumnat no ha de fer res).
  2. Crear una altra tasca a la que voleu que només accedeixi l'alumnat que compleixi una condició determinada en funció de la primera tasca.
  3. Avaluar l'alumnat de la primera tasca.

Un cop fet això, l'alumnat que compleixi les condicions d'una o altra tasca podrà entrar només a una d'elles.

Fins ara,

Mònica