Connexió de Moodle amb Clickedu

Connexió de Moodle amb Clickedu

per Fernando Castro Roldan -
Nombre de respostes: 5
Bon dia.
Soc l'administrador del Moodle a la meva escola. Ja fa anys que fem servir la plataforma Clickedu. Ara, han habilitat una via de connexió amb Moodle (per fí!!).
Per fer-ho, entre d'altres passos, Clickedu genera un plugin que s'ha d'instal·lar al Moodle, en concret hi ha una carpeta que s'ha d'instal·la a l'apartat "Blocks". Un cop copiada la carpeta, cal seguir una sèrie de passos que finalitzen amb la sincronització dels usuaris.
El problema és que, a l'ajuda que tinc, fa referència a unes imatges que no hi són, i em perdo. Per començar, no he sigut capaç de trobar l'apartat Blocks.
Em podrieu donar un cop de ma?
Us afegeixo unes captures de pantalla amb les explicacions que tinc al respecte.





Gràcies per avançat
En resposta a Fernando Castro Roldan

Re: Connexió de Moodle amb Clickedu

per Fernando Castro Roldan -
M'acabo d'adonar que no s'han pujat les captures de pantalla. Les hi afegeixo:

Imagen%203.jpg
Imagen%205.jpg
En resposta a Fernando Castro Roldan

Re: Connexió de Moodle amb Clickedu

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Fernando,
Els centres no podeu instal·lar nous plugins de forma individual al Moodle. Per això les captures de pantalla no coincideixen.

Per tal que puguem estudiar la viabilitat d'instal·lar aquest plugin a l'Àgora, ha de ser Clickedu que es posi en contacte amb l'Àrea TAC del Departament d'Ensenyament.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Connexió de Moodle amb Clickedu

per MARC RIBAS FONT -

Hola,

a la nostra escola ens passa el mateix que s'exposa en aquest tema. Estem treballant amb clickedu des d'aquest curs i volem sincronitzar les notes i activitats amb aquesta plataforma. Com que no podem instal·lar el plug-in de clickedu com administradors les preguntes són:

  1. L'àrea TAC del departament pot afegir aquest plug-in al nostre Moodle?
  2. En cas afirmatiu, qui ha de fer la petició, l'administrador del Moodle de l'Escola o ha de ser clickedu?
  3. En ambdós casos quin canal s'ha d'utilitzar per fer la petició? Hem entrat a la gestió del meu àgora i no hi ha cap espai per poder fer directament aquesta petició.

Moltes gràcies.

Marc

 

En resposta a MARC RIBAS FONT

Re: Connexió de Moodle amb Clickedu

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Marc,

Per tal que puguem estudiar la viabilitat d'instal·lar aquest plugin a l'Àgora, ha de ser Clickedu que es posi en contacte amb l'Àrea TAC del Departament d'Ensenyament. Vosaltres els centres, no podeu fer la sol·licitud.

Fins ara,

Mònica