Sense trobar el registre de dades d'un curs

Sense trobar el registre de dades d'un curs

per JOEL PASCUAL SANCHEZ -
Nombre de respostes: 18
"No s'ha pogut trobar el registre de dades a la taula course_modules de la base de dades."

Aquest és el missatge que m'envia moodle. Els apareix als meus alumnes i a mi entrant com administrador del centre o com a professor editor.
És un curs que funcionava perfectament migrat de 1.9, i del qual fa poc he actualitzat algunes activitats.

Idees?
En resposta a JOEL PASCUAL SANCHEZ

Re: Sense trobar el registre de dades d'un curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Joel,
per poder mirar quin és el problema necessitem saber quin és el curs i amb quins usuaris us surt aquest error.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Sense trobar el registre de dades d'un curs

per JOEL PASCUAL SANCHEZ -
És el de 4ESO Biologia i Geologia del moodle de la nostra escola
Vols mirar-ho? Necessites contrasenyes?

I ens passa amb tots els usuaris: estudiants, profes, administrador.


En resposta a JOEL PASCUAL SANCHEZ

Re: Sense trobar el registre de dades d'un curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Joel,
sembla que el curs s'ha malmès. Hem intentat fer una còpia i no hem pogut fer-la, tampoc no hem pogut importar el curs a un curs nou. El millor seria que restaureu de nou el curs i afegiu aquestes activitats noves una a una per intentar detectar quina ha estat la que ha malmès el curs.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Sense trobar el registre de dades d'un curs

per Celia Gomez Serra -
Vaja... a mi m'acaba de succeir exactament el mateix. M'ha passat mentre col.locava una simple etiqueta...

És una putada molt gran, perquè els apunts es poden tornar a penjar, però que passa amb les trameses que havien fet els alumnes??? Tampoc hi ha forma de recuperar-les?

Pfff...


En resposta a Celia Gomez Serra

Re: Sense trobar el registre de dades d'un curs

per Celia Gomez Serra -
Al meu centre hem trobat la solució al problema però, lògicament, són vostès, els tècnics de l'Àgora, els únics que ho poden fer.

És un problema de la caxé i, teòricament, es pot solucionar executant la següent sentència SQL:


UPDATE mdl_course SET modinfo='' where id = course_id


El id del meu curs és el 1283.

I aquesta és l'adreça del meu curs:

http://agora.xtec.cat/iesjoaquimmir/moodle/course/view.php?id=1283


Espero que ho intenten i em diguin alguna cosa.


Gràcies per avançat.


En resposta a Celia Gomez Serra

Re: Sense trobar el registre de dades d'un curs

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Celia!

Aquest error és un bug del Moodle (https://tracker.moodle.org/browse/MDL-36789) que quedarà resolt a les properes versions. Ara bé, de moment, tal i com proposaves, la solució per poder tornar a accedir correctament al curs, sense perdre informació i/o haver de tornar a restaurar-ho, és executar la sentència SQL que comentaves. 

Com veureu, ja ho hem fet al curs que ens deies i, per tant, ara torna a funcionar bé. Si veieu que el problema persisteix i/o us ho torneu a trobar en algun altre curs ja ens direu.

Una abraçada i gràcies per la vostra col·laboració!
Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Sense trobar el registre de dades d'un curs

per Jose Luis Lujan Gistau -
Hola Sara,
M'acaba de passar aquest error, podeu executar la senténcia de SQL per poguer recuperar-ho?
et deixo les dades 

El Curs es M08 Aplicacions Web (A)

Moltes Gracies
En resposta a Jose Luis Lujan Gistau

Re: Sense trobar el registre de dades d'un curs

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola José Luis!

Hem executat també aquesta consulta SQL i, com veureu, en principi el curs ja torna a funcionar.

Si es repeteix en algun altre curs ja ens avisareu per solucionar-vos-ho mentre no actualitzem la versió del Moodle que ho repara de forma definitiva.

Una abraçada,
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Sense trobar el registre de dades d'un curs

per JOSEP MIS ESCOLA -
Hola Sara,

Al Moodle del nostre centre ens trobem igual ("No s'ha pogut trobar el registre de dades a la taula course_modules de la base de dades"). T'indico el curs per si ens podeu donar un cop de mà: http://agora.educat1x1.cat/iesmarti-i-pol/moodle/course/view.php?id=114.

Moltes gràcies,

Josep Mis
Institut Miquel Martí i Pol
En resposta a JOSEP MIS ESCOLA

Re: Sense trobar el registre de dades d'un curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep,
ja ho hem solucionat així que ara hauries de poder entrar correctament al curs.

Fins ara,
Mònica
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Sense trobar el registre de dades d'un curs

per CARLOS MELERO DE LA CRUZ -
Sembla ser que a la meva escola també passa alguna cosa semblant:

Em pasa amb el curs de Català, Anglès de 1r eso, i amb Castellà de 3r. Dedueixo que passarà també amb tots els cursos de l'escola vedruna:


Aquest és el missatge:

Error detectat. cal que l'arregli un programador: There is no question_attempt number 2 in this attempt.

Error: ha fallat la connexió amb la Base de dades

És possible que la Base de dades estigui sobrecarregada o que no funcioni correctament.

L'administrador del lloc també hauria de comprovar que els detalls de la Base de dades estan correctament especificats a config.php


En resposta a CARLOS MELERO DE LA CRUZ

Re: Sense trobar el registre de dades d'un curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carlos,
aquest error és diferent als altres que apareixen al fil. Ara mateix hem entrat a tots els cursos que indiques sense cap problema, segurament va ser una qüestió puntual.

Ja ens confirmareu que avui tot és correcte.

Fins ara,
Mònica
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Sense trobar el registre de dades d'un curs

per Celia Gomez Serra -
Ohhhh, Sara!!!! M'has salvat la vida, jejejeje!!! T'agraeixo moltíssim la teva ajuda, ja que pensava que no podria recuperar les trameses dels alumnes.

D'ara endavant, faré còpies de seguretat periòdicament per si de cas.

Gràcies novament!!!
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Sense trobar el registre de dades d'un curs

per Jose Moratal Miñana -
Hola m'acaba de passar el mateix i m'he quedat blanc, per que estic ara mateix a classe  amb els alumnes treballant i no puc continuar. Estava treient dos tasques i de repent em surt:

Captura+de+pantalla+2013-11-07+a+la%2528s%2529+08.54.26.png
Es pot fer alguna cosa ???? per que la copia de seguretat que tinc no era del curs complet i el fonamental, què pasa amb les tasques dels alumnes????

El curs està a:

 http://agora.xtec.cat/ieslaguineueta/moodle/course/category.php?id=85&sesskey=pKe4rF3spk&categoryedit=0

i es el curs: (http://agora.xtec.cat/ieslaguineueta/moodle/course/view.php?id=163)

 Captura+de+pantalla+2013-11-07+a+la%2528s%2529+09.04.44.png
En resposta a Jose Moratal Miñana

Re: Sense trobar el registre de dades d'un curs

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Jose!

Hem revisat i corregit la incidència que comentaves i, per tant, ara hauríeu de tornar a accedir sense problemes al curs.

En principi no hauríeu d'haver perdut cap informació sobre les tasques trameses per l'alumnat Somrient

Una abraçada i disculpeu per les molèsties que us hagi pogut ocasionar aquest incident,
Sara