Visualitzar una presentació slideshare al fòrum de la portada

Visualitzar una presentació slideshare al fòrum de la portada

de EDUARD PEREZ MONFORT -
Número de respuestas: 5

Hola companys,

He intentat incrustar una presentació Slideshare al fòrum de la portada del Moodle i no es veu. En l'aplicatiu de posar el contingut del fòrum es visualitza bé la presentació, però un cop es publica no apareix, queda en blanc.

Algú sap que cal tocar de la configuració per tal que aparegui la presentació?

En concret és la següent presentació:

Gràcies i fins la propera.

 Eduard

En respuesta a EDUARD PEREZ MONFORT

Re: Visualitzar una presentació slideshare al fòrum de la portada

de EDUARD PEREZ MONFORT -

Bé,

Com s'ha pogut veure del meu missatge anterior, la presentació que havia insertat ha desaparegut. No es veu, tot i que jo la veia en editar.

Salutacions.

Eduard

En respuesta a EDUARD PEREZ MONFORT

Re: Visualitzar una presentació slideshare al fòrum de la portada

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola Eduard,
no tots els tipus de continguts es poden afegir a tot arreu dins del Moodle, també dependrà de l'usuari/ària que vulgui publicar aquest contingut. Pos consultar la pregunta freqüent Quins continguts multimèdia funcionen al Moodle 2?

Si tot i així tens problemes, ens pots passar l'adreça del curs o recurs on vols afegir la presentació i amb quin usuari/ària ho vols fer.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Visualitzar una presentació slideshare al fòrum de la portada

de EDUARD PEREZ MONFORT -
Moltes gràcies Mònica,

L'enllaç que m'has passat m'ha donat la resposta.
Volia incrustar una presentació Slideshare en el fòrum de la portada i, segons la informació que dóna l'enllaç, i per qüestions de seguretat Moodle, no ho permet fer.
Bé, ho deixaré estar o buscaré altre manera.
Per tal que ho conneguis només volia enganxar el següent (no t'ho passo en html, que aquest fòrum tampoc ho permet visualitzar):
<iframe src="http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/23062761" width="427" height="356" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" style="border:1px solid #CCC;border-width:1px 1px 0;margin-bottom:5px" allowfullscreen> </iframe> <div style="margin-bottom:5px"> <strong> <a href="https://www.slideshare.net/alfredovela/gua-para-buscar-en-google-de-manera-profesional" title="Guía para buscar en Google de manera profesional" target="_blank">Guía para buscar en Google de manera profesional</a> </strong> from <strong><a href="http://www.slideshare.net/alfredovela" target="_blank">Alfredo Vela Zancada</a></strong> </div>


Fins la propera.
Eduard

En respuesta a EDUARD PEREZ MONFORT

Re: Visualitzar una presentació slideshare al fòrum de la portada

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola Eduard,
hem estat fent alguna prova amb el contingut que vols afegir i hem trobat que si actives el paràmetre "Habilita contingut de confiança" a Administració del lloc | Seguretat | Normativa del lloc podràs afegir la presentació SlideShare al fòrum de notícies de la pàgina principal.

Aquest paràmetre només el pot activar l'Administrador/a del Moodle.

Fins ara,
Mònica