Problemes amb la Notacio Tex - LaTeX

Problemes amb la Notacio Tex - LaTeX

par Carlos Garcia Peñalba,
Nombre de réponses : 2
Hola

Ja em passava a vegades amb la versió del moodle anterior, però pensava que ara això s'arreglaria.

Tinc problemes per visualitzar equacions escrites amb llenguatge TeX. A vegades es veuen i a vegades no. És un problema greu en el meu cas, perquè moltes activitats que tinc estan escrites utilitzant aquest filtre.

El nostre moodle és el del centre Institut Bellvitge i es troba a http://agora.educat1x1.cat/iesbellvitge/moodle/

Adjunto una imatge on es veu que passa (a vegades) i el que em mostra quan faig clic a un enllaç de les equacions corresponents.

Observació: Tenim un moodle (versió 1.9) allotjat en el mateix servidor on tenim la web del centre (1&1) i en aquell moodle mai ens dóna problemes.

Potser no he configurat bé el filtre TeX o alguna altra cosa en el moodle d'Agora.





Annexe latex.jpg
En réponse à Carlos Garcia Peñalba

Re: Problemes amb la Notacio Tex - LaTeX

par Sara Arjona Téllez (Moodle HQ),
Hola Carlos!

Hem intentat reproduir l'error que ens comentàveu però, de moment, no ho hem aconseguit. Per aquest motiu, per intentar trobar el motiu pel qual falla ens aniria bé que, si es torna a produir, ens indiqueu la informació següent:
  • Enllaç directe a la pàgina del qüestionari que ha fallat.
  • Nom d'usuari/ària que li ha passat.
  • Dia i hora en que ha aparegut aquesta incidència.
Quedem a l'espera de la vostra informació per intentar-vos ajudar a resoldre aquesta incidència (a priori tot està ben configurat).

Una abraçada,
Sara
En réponse à Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes amb la Notacio Tex - LaTeX

par Carlos Garcia Peñalba,
Hola Sara!

Gràcies per la informació.

És cert, ara ja no em surt el mateix i les fórmules es veuen bé. Però com us vaig comentar funciona a vegades i de sobte deixa de funcionar. Ja intentaré enviar-vos tota la informació la propera vegada. Si no es repeteix,... millor

Una abraçada

Carlos