Imatges dins d'activitats Hotpotatoes

Imatges dins d'activitats Hotpotatoes

by YOLANDA CABRE SANS -
Number of replies: 7
Bona tarda,

estic migrant manualment (és a dir, tornant a pujar les activitats una per una) d'uns cursos que tenia a phobos al nou servidor d'àgora i m'he trobat amb un problema: a les activitats de hotpotatoes que tenien imatges jo fins ara posava en el Hotpotatoes la ruta de la imatge (del tipus: http://phobos.xtec.net/ycabre/worksheets/classroom/***.jpg). Això era possible, perquè jo tenia accés al servidor via FTP i hi pujava les carpetes amb les imatges que necessitava. Si mantinc aquesta URL per buscar la imatge, ara encara funcionen perquè phobos no es desmantella fins al desembre però a partir de desembre no funcionaran... Què he de fer????? On pujo les imatges???? He provat de crear una carpeta dins del curs d'Àgora amb les imatges però la ruta que em surt és aquesta http://agora.xtec.cat/cfajosepamassanes/moodle/draftfile.php/1368/user/draft/410421599/Classroom%20objects%20images/****.jpg i, aleshores, quan entra un estudiant a l'activitat no veu les imatges.

Necessito això tant per imatges com per arxius d'àudio... una solució fàcil seria pujar-ho al meu espai web de la xtec, però quedarien obertes a tothom (sí, com estan ara a phobos avergonyit) i, si és possible, jo preferiria que quedés tot dins d'àgora (una carpeta dins del curs).

Moltes gràcies!!! somriure


In reply to YOLANDA CABRE SANS

Re: Imatges dins d'activitats Hotpotatoes

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola Yolanda,
ens podries passar l'enllaç a un d'aquests Hot Potatoes dins d'un curs Moodle per poder fer una ullada i mirar de trobar una solució. Preferiblement que aquesta activitat encara tingui les imatges enllaçades al phobos tal i com expliques.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Imatges dins d'activitats Hotpotatoes

by YOLANDA CABRE SANS -
Aquí el tens:

http://agora.xtec.cat/cfajosepamassanes/moodle/mod/hotpot/attempt.php?id=1521

El que passa és que els enllaços són amb l'adreça completa, perquè com havia pujat els arxius per FTP la sabia.

Gràcies!
In reply to YOLANDA CABRE SANS

Re: Imatges dins d'activitats Hotpotatoes

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola Yolanda,
per arreglar-ho hauries de fer dues coses.

1. Editar el fitxer htm del hot potatoes i canviar l'adreça de phobos i deixar només el nom de la imatge en qüestió. Jo he fet la prova amb "window.jpg".
2. Pujar juntament amb el fitxer htm totes les imatges.
3. En el navegador de fitxers (on tindràs les imatges i l'html) fer clic al fitxer html i dir-li "Set main file".

Si ho edites tot al teu ordinador pots fer un zip amb tot el contingut, i pujar-lo, un cop pujat, descomprimir-lo i finalment dir-li el "set main file" perquè el Hot potatoes sàpiga quin és el fitxer principal.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

Re: Imatges dins d'activitats Hotpotatoes

by YOLANDA CABRE SANS -
Un parell de preguntes sobre el tema:

1) es pot veure l'estructura de carpetes per saber el camí on estan les imatges?????? Ho dic perquè en diferents activitats de Hotppots faig servir les mateixes imatges i, per ara, seguint el que tu m'has dit les pujo a cada activitat però, sent les mateixes, això és poc eficaç a nivell d'espai.

2) suposo que amb fitxers d'àudio funciona exactament igual, oi?
In reply to YOLANDA CABRE SANS

Re: Imatges dins d'activitats Hotpotatoes

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola Yolanda,
amb el nou sistema de fitxers del Moodle és preferible que les pugis cada vegada, de totes maneres, aquestes imatges, si tenen el mateix nom el sistema s'adonarà que són iguals i no les duplicarà, per tant, no haurien d'ocupar més espai.

Fins ara,
Mònica